plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۳۶۷۰۵

ارتش اسرائیل با احداث جاده آسفالته شمال و جنوب غزه را از هم جدا می‌کند

یک کانال عبری فاش کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی عملیات ساخت جاده ای آسفالته از شرق نوار غزه به سمت غرب آن با هدف جداسازی شمال نوار غزه از مرکز و جنوب آن را آغاز کرد.
ارتش اسرائیل با احداث جاده آسفالته شمال و جنوب غزه را از هم جدا می‌کند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه‌های عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش است تا با احداث یک جاده آسفالته از شرق به غرب نوار غزه، شمال و جنوب این باریکه را به طور کامل از هم جدا سازد.

در گزارش کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره آمده است که هدف از احداث این جاده آسفالته این است که ارتش اسرائیل را قادر سازد تا در آینده در صورت هر گونه عملیاتی از سوی مقاومت وارد غزه شده و واکنش نظامی نشان دهد.

سرهنگ شیمون اورکابی، فرمانده گردان 601 وابسته به سپاه مهندسی رزمی ارتش صهیونیستی گفت: ما اکنون در محدوده جاده نتساریم (یک شهرک اشغال شده اسرائیلی در نزدیکی غزه) هستیم که با ایجاد این جاده شمال نوار و منطقه مرکزی و جنوبی جدا شده و کنترل و مراقبت در آن منطقه برای ما بهتر می شود و ارتش به طور مؤثر توانایی نفوذ به نوار غزه را بدست خواهد آورد.

بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی در راستای احداث این جاده که جاده ۷۴۹ نام دارد، تخریب ساختمان‌های اطراف آن را آغاز کرده است.

علیرغم افزایش هشدارهای منطقه‌ای و بین‌المللی درباره پیامدهای فاجعه‌بار جنایات اشغالگران در غزه، ارتش اشغالگر اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح، جنوبی‌ترین بخش نوار غزه در مرز با مصر است، جایی که حداقل 1.4 میلیون فلسطینی آواره پناه آورده اند.

ارتش اسرائیل از 7 اکتبر جنگ ویرانگری را علیه غزه آغاز کرده است که طی فقط 135 روز گذشته 29 هزار شهید و 69 هزار مجروح که بیشتر آنها کودک و زن بودند بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/*
۰
مترجم : احمد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما