plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۳۵۰۶۱

سومین شکست اطلاعاتی اسرائیل از ابتدای جنگ غزه تاکنون!

حمله ارتش صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در نوار غزه، سومین شکست اطلاعاتی اسرائیل در چهل روز گذشته، از آغاز عملیات طوفان الأقصی در 7 اکتبر(15 مهر) تاکنون به شمار می آید
سومین شکست اطلاعاتی اسرائیل از ابتدای جنگ غزه تاکنون!
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، العالم نوشت: ارتش صهیونیستی در چارچوب پروژه پاکسازی نژادی فلسطینیان و بیرون راندن آنها از نوار غزه یا شمال آن، اقدام به بمباران بیمارستان های غزه کرد.

رژیم صهیونیستی برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت شنیع و توجیه حمله ددمنشانه به بیمارستان، ادعا کرد که فرماندهان نظامی حماس در بیمارستان الشفاء پنهان شده و حتی گروگان‌های اسرائیلی در آن نگهداری می‌شوند.

اما پس از حمله نیروهای صهیونیست مشخص شد که فرماندهان حماس در آن نیستند، انبار مهمات جنگی در این بیمارستان قرار ندارد و گروگانهای اسرائیلی در الشفاء نگهداری نمی شوند و تمام ادعای دشمن دروغ بوده است.

شکست اول اطلاعاتی دشمن روز 7 اکتبر بود که ارتش صهیونیستی به رغم امکانات جاسوسی عظیمش نتوانست حمله رزمندگان مقاومت را پیش بینی کند و شکست دوم ناتوانی دشمن در یافتن نقشه تونل های زیرزمینی حماس در غزه است.

از سوی دیگر، بخش عربی خبرگزاری«اسپوتنیک» روسیه در گزارشی پیرامون تاثیرات جنگ غزه بر اوضاع رژیم اسرائیل نوشت، پس از سپری شدن بیش از چهل روز از حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه، کابینه نتانیاهو در عرصه های سیاسی، اقتصادی، حقوقی و اجتماعی لطمات بسیاری متحمل شده است.

در همین پیوند، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه نوشت: ادعاهای ساختگی و صحنه‌سازی‌های دروغین از فعالیت مراکز مقاومت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تنها یک پوشش و بهانه برای تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در ⁧ غزه⁩ و کشتار کودکان و زنان بی‌پناه است. حمله وحشیانه صبح چهارشنبه نظامیان صهیونیست به ⁧ بیمارستان شفا⁩، مصداق عینی جنایت جنگی است و باید مورد پیگرد کیفری بین‌المللی قرار گیرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما