plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۶۶۹۰

نشست استاندار اصفهان با وزیر کشور برای پیگیری مصوبات سفرهای پیشین

در نشستی با حضور وزیر کشور روند اجرا و میزان پیشرفت مصوبات سفرهای پیشین وی به اصفهان پیگیری شد.موضوع آلودگی هوا، فرونشست، حوزه آب و محیط زیست و احیای قنات‌ها مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه پیگیری بررسی اجرای مصوبات استانی بود.
نشست استاندار اصفهان با وزیر کشور برای پیگیری مصوبات سفرهای پیشین
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، احمد وحیدی، جمعه بیست و هفتم بهمن، در جریان سفر به اصفهان گفت: هدف از سفر یک روزه به اصفهان دیدار با نمایندگان اقوام و اقشار مختلف مردمی، حضور در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات استان و بررسی مصوبات سفرهای پیشین بود.

وی ادامه داد: در دیدار با اقشار مختلف مردمی اصفهان در خصوص افزایش مشارکت و فراهم کردن زمینه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات گفت‌وگو کردیم.
وزیر کشور عنوان کرد: همچنین در همایش مجریان انتخابات استان اصفهان شور و شعف بسیار خوبی وجود داشت که تحسین برانگیز است.

وحیدی خاطرنشان کرد: راهکارهای کاهش آلودگی هوا، معضل فرونشست، تأمین آب استان و سایر مسائل مرتبط با محیط زیست اصفهان در نشستی مطرح و روند اجرای مصوبات گذشته دنبال شد.

وی ادامه داد: پیگیری مباحث مرتبط با تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان و سایر شهرهای این استان به صورت ویژه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

وزیر کشور بیان کرد: درصدد هستیم تا مصوبات اجرا نشده در استان اصفهان را با قوت بیشتری دنبال کنیم.

وحیدی گفت: تأمین اعتبار جهت احیای قنوات و تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی اصفهان از جمله مصوباتی بود که به صورت موضوعی مطرح و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است در این سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دبیر ستاد انتخابات کشور و مدیرکل حوزه وزارتی نیز وزیر کشور را همراهی کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما