کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نشست استاندار اصفهان با وزیر کشور برای پیگیری مصوبات سفرهای پیشین

28 بهمن 1402 ساعت 10:22

در نشستی با حضور وزیر کشور روند اجرا و میزان پیشرفت مصوبات سفرهای پیشین وی به اصفهان پیگیری شد.موضوع آلودگی هوا، فرونشست، حوزه آب و محیط زیست و احیای قنات‌ها مهمترین موضوعات مطرح شده در جلسه پیگیری بررسی اجرای مصوبات استانی بود.


به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، احمد وحیدی، جمعه بیست و هفتم بهمن، در جریان سفر به اصفهان گفت: هدف از سفر یک روزه به اصفهان دیدار با نمایندگان اقوام و اقشار مختلف مردمی، حضور در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات استان و بررسی مصوبات سفرهای پیشین بود.

وی ادامه داد: در دیدار با اقشار مختلف مردمی اصفهان در خصوص افزایش مشارکت و فراهم کردن زمینه‌های حضور پرشور مردم در انتخابات گفت‌وگو کردیم.
وزیر کشور عنوان کرد: همچنین در همایش مجریان انتخابات استان اصفهان شور و شعف بسیار خوبی وجود داشت که تحسین برانگیز است.

وحیدی خاطرنشان کرد: راهکارهای کاهش آلودگی هوا، معضل فرونشست، تأمین آب استان و سایر مسائل مرتبط با محیط زیست اصفهان در نشستی مطرح و روند اجرای مصوبات گذشته دنبال شد.

وی ادامه داد: پیگیری مباحث مرتبط با تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان و سایر شهرهای این استان به صورت ویژه مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

وزیر کشور بیان کرد: درصدد هستیم تا مصوبات اجرا نشده در استان اصفهان را با قوت بیشتری دنبال کنیم.

وحیدی گفت: تأمین اعتبار جهت احیای قنوات و تقویت سیستم حمل‌ونقل عمومی اصفهان از جمله مصوباتی بود که به صورت موضوعی مطرح و در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

گفتنی است در این سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، دبیر ستاد انتخابات کشور و مدیرکل حوزه وزارتی نیز وزیر کشور را همراهی کردند.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 36690

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/36690/نشست-استاندار-اصفهان-وزیر-کشور-پیگیری-مصوبات-سفرهای-پیشین

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir