plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۳۶۶۸۴
هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر

برد استقلال با شلیک مهدی‌پور به قلب دفاع آبادانی‌ها

استقلال ۱-۰ صنعت نفت آبادان
در ادامۀ هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و این تیم را با یک گل شکست داد.
برد استقلال با شلیک مهدی‌پور به قلب دفاع آبادانی‌ها
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، استقلال نیم فصل دوم لیگ برتر را با برد آغاز کرد.

در ادامه هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی، به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و این تیم را با یک گل شکست داد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی، سید ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد، یوسف کی شمس، میثم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی مهر، محمدصادق بارانی، امیرمحمد پناهی.

بدون تماشاگر بودن بازی دو تیم با حکم کمیته انضباطی، تاثیر زیادی بر سرد بودن جریان مسابقه گذاشته بود و دو تیم در نیمه اول، بازی پر اشتباه و کم موقعیتی را از خود به نمایش گذاشتند. استقلال توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشت و صنعت نفت هم به بستن فضاهای دفاعی خود رو آورده بود تا اجازه خلق موقعیت را به آبی ها ندهد که تا حدود زیادی هم موفق بود. روی یک کرنر از سمت چپ و ضربه آرمین سهرابیان، موقعیتی خوب برای استقلال به دست آمد که پیام پارسا دروازه بان صنعت نفت به خوبی توانست با واکنش به موقع خود، مانع گلزنی شاگردان جواد نکونام شود. همچنین در آخرین ثانیه های نیمه اول، همکاری دقیق و زیبای بلانکو و چشمی، هافبک دفاعی استقلالی ها را در موقعیتی تک به تک با دروازه بان صنعت نفت قرار داد که تعلل چشمی در زدن ضربه نهایی، باعث شد تا مدافع نفتی ها توپ را راهی کرنر کند تا نیمه اول درنهایت با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

نیمه دوم برای استقلال به بهترین شکل ممکن آغاز شد. در دقیقه 47 و روی پاس آرمان رمضانی، مهدی مهدی پور با شوتی سنگین و مهارنشدنی توانست دروازه صنعت نفت را باز کند و استقلال را با یک گل از حریف خود پیش بیندازد. بعد از این گل، استقلال بازی را کاملا در اختیار داشت و توانست چندین بار دروازه صنعت نفت را تهدید کند اما فرصت سوزی های بلانکو و مهرداد محمدی، مانع از این شد که آبی ها به گل دوم دست یابند. درنهایت، استقلال توانست با نتیجه 1-0 حریف خود را شکست دهد و با 35 امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند. صنعت نفت هم با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

نتایج هفته شانزدهم
تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت 
فولاد 0 1 گل گهر سیرجان چهارشنبه 25 بهمن 15
پیکان 1 1 نساجی پنج شنبه 26 بهمن 15
ذوب آهن 0 1 ملوان پنج شنبه 26 بهمن 15
شمس آذر 0 0 استقلال خوزستان پنج شنبه 26 بهمن 15
مس رفسنجان 0 0  هوادار پنج شنبه 26 بهمن 15
آلومینیوم اراک 1 0 پرسپولیس پنج شنبه 26 بهمن 17:15
استقلال 1 0 صنعت نفت آبادان جمعه 27 بهمن 17:15
تراکتور     سپاهان    
 
انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما