plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱
کد مطلب : ۳۶۵۷۹

هشدار «جوزپ بورل» درباره عواقب حمله ارتش صهیونیسی به رفح

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد یکشنبه هشدار داد که حمله رژیم صهیونیستی به رفح، منجر به فاجعه انسانی توصیف‌ناپذیر و تنش عمیق با مصر می‌شود.وزیر خارجه آلمان نیز هشدار داد که حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی خواهد بود.
هشدار «جوزپ بورل» درباره عواقب حمله ارتش صهیونیسی به رفح
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بامداد یکشنبه از نگرانی چندین کشور اروپایی درباره حمله ارتش رژیم صهیونیستی به رفح و محور صلاح‌الدین خبر داد.

بورل در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق)، نوشت: «من هشدارهای چندین کشور عضو اتحادیه اروپا را بازگو می‌کنم مبنی بر اینکه تهاجم اسرائیل به رفح منجر به فاجعه انسانی توصیف‌ناپذیر و تنش عمیق با مصر می‌شود».

وی در ادامه تصریح کرد: «ازسرگیری مذاکرات برای آزادی گروگان‌ها و توقف درگیری‌ها تنها راه جلوگیری از خونریزی است».

شامگاه شنبه بود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گفت که عملیات زمینی ارتش این رژیم در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه احتمالاً ظرف دو هفته آینده آغاز می‌شود.

شبکه کان نیز گزارش داده که به واسطه درخواست مصر و آمریکا، عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح پس از تکمیل «تخلیه گسترده» ساکنان از شهر و پس از توافق تل‌آویو و قاهره درباره فعالیت ارتش این رژیم در مناطق مرزی بین غزه و مصر معروف به محور صلاح‌الدین آغاز می‌شود.

رژیم صهیونیستی در حالی چنین عملیاتی را در سر می‌پروراند که بیش از یک میلیون فلسطینی از جنایات اخیر این رژیم به این شهر مرزی پناه برده‌اند.

 آلمان: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی خواهد بود

وزیر خارجه آلمان که کشورش یکی از مهمترین حامیان رژیم صهیونیستی است دیروز شنبه هشدار داد که هرگونه حمله ارتش اسرائیل به رفح به فاجعه انسانی منجر خواهد شد.

«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان روز شنبه درباره هرگونه حمله اسرائیل به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

وی در سخنانی گفت: «هرگونه حمله ارتش اسرائیل به رفح به فاجعه انسانی منجر خواهد شد».

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما