plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۳۶۴۸۶
فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد خبر داد

۳۵ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در نجف آباد به بهره‌برداری می‌رسد

۲۲ کمیته کاری و تخصصی برنامه های متنوعی را برای دهۀ فجر پیش بینی کرده اند
موسی مباشری با بیان اینکه در دهه مبارک فجر، در شهرستان نجف آباد بیش از هفتصد برنامه فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و ورزشی برگزار می شود، تصریح کرد: از شاخص ترین برنامه های این دهه، افتتاح بیش از ۳۵ پروژه عمرانی است که توسط بخش دولتی و بخش خصوصی آماده شده است و به بهره برداری می رسد. برای اجرای این پروژه ها نیز ۴۸۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
۳۵ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال در نجف آباد به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، در آستانۀ دهۀ مبارک فجر، موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد ضمن بیان این مطلب در تشریح ویژه برنامه های دهۀ فجر این شهرستان گفت: بیش از 22 کمیته کاری و تخصصی تشکیل شده است که هر کدام از این کمیته ها برنامه های متنوعی را پیش بینی کرده اند. هم مجموعه های اداری و هم دستگاه ها و کانون های فرهنگی در بخش خصوصی فعال هستند و برنامه های متنوعی را برای دهه مبارک فجر پیش بینی کرده اند.

 مباشری با بیان اینکه بیش از هفتصد برنامه فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی و ورزشی در شهرستان نجف آباد برگزار می‌شود، در خصوص زمان بهره برداری از پروژه های شاخص این شهرستان تأکید کرد: بنای مان این است که در یکی از روزهای دهۀ مبارک فجر، همۀ پروژه ها را مورد بهره برداری قرار دهیم و تقدیم مردم عزیز نجف آباد کنیم. 

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در تشریح پروژه های آماده بهره برداری در نجف آباد گفت: بهره‌برداری از بخش وی‌آی‌پی و بهره‌برداری از بخش دندانپزشکی شبانه روزی بیمارستان شهید محمد منتظری نجف آباد، بهره برداری از دو واحد گلخانه بخش خصوصی و بهره‌برداری از دو واحد تولیدی صنعتی دانش بنیان از جمله مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

مباشری همچنین از کلنگ زنی طرح توسعه واحد تولیدی لوله و پروفیل علویجه و کلنگ زنی آغاز عملیات تسطیح اراضی مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بخش مهردشت خبر داد.

اهم طرح‌ها و پروژه‌های آماده افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی در دهۀ مبارک فجر در شهرستان نجف آباد، در ادامه می‌آید: 




انتهای پیام/*
۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما