plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۲۹۹۴۹
در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد و در آستانه دهۀ فجر

موسی مباشری: بیش از ۸۰ طرح و پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر در شهرستان نجف آباد افتتاح می شود

معرفی مدیران جدید شهرستان نجف آباد در جلسه شورای اداری
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با اعلام خبر افتتاح و بهره برداری بیش از ۸۰ طرح و پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر در شهرستان نجف آباد، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح می باشد که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در طول ایام الله دهه ی مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
موسی مباشری: بیش از ۸۰ طرح و پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر در شهرستان نجف آباد افتتاح می شود
به گزارش ایصال نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد، روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه با حضور کلیه اعضای شورای اداری شهرستان و به ریاست موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد در سالن جلسات خیریه قمر بنی هاشم نجف آباد تشکیل شد.

توجه جدی در اجرای برنامه های دهه مبارکه فجر و فضاسازی و تزئینات شهری توسط شهرداری ها و ادارات دولتی، تبلیغ برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، توجه جدی به حجاب اسلامی در ادارات، برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی شهرستان نجف آباد با محوریت گام دوم انقلاب اسلامی، اجرای طرح‌های ویژه جهاد تبیین و اقدامات فرهنگی در راستای روشنگری آحاد افراد جامعه بویژه جوانان و نوجوانان، توجه به مسائل بازار به ویژه کنترل قیمت‌ها در ایام پایانی سال، برگزاری ملاقات مردمی به صورت جدی در روزهای دوشنبه در ادارات، پاسخ مناسب و به موقع مکاتبات اداری، حضور مسئولین در جلسات مهم فرمانداری و تلاش برای جذب اعتبارات تملک دارایی ها و اعتبارات سفر ریاست جمهوری توسط مسئولین ادارات از جمله مصوبات هفتمین شورای اداری شهرستان بود.



در این جلسه، همچنین مدیران جدید مرتبط با دستگاه های فعال در شهرستان نجف آباد به شرح زیر معرفی شدند:

۱- مهندس محمد محمدی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد

۲- ابوطالبی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نجف اباد

۳-جوانمرد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نجف اباد

۴- شیران رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نجف اباد

۵-دکتر امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نجف اباد

۶-کریمیان رییس اداره تعاون روستایی شهرستان نجف اباد

۷- سالمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نجف اباد

۸- خانم نوریان به عنوان مشاور امور بانوان فرماندار

۹- رشیدزاده به عنوان مشاور فرهنگی مذهبی فرماندار

۱۰- دکتر شیخ ابومسعود مشاوره اقتصادی فرماندار

همچنین در این جلسه از مدیران و مسئولین قبلی نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، در جلسه مذکور، با اعلام خبر افتتاح و بهره برداری بیش از ۸۰ طرح و پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر در شهرستان نجف آباد، گفت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آماده افتتاح می باشد که با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در طول ایام الله دهه ی مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان نجف آباد، همچنین از افتتاح پروژه های فرهنگی به ویژه افتتاح پروژه پردیس سینمایی در شهر های گلدشت و نجف آباد در هفته فرهنگی شهرستان نجف آباد توسط یکی از مقامات کشوری خبر داد.

مباشری خاطر نشان کرد: بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه ویژه در ایام الله دهه فجر در شهرستان نجف آباد اجرا می شود.



گفتنی ست در این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین حسناتی امام جمعه نجف‌آباد در خصوص اهمیت برگزاری مراسم دهه مبارکه فجر و برنامه های هفته فرهنگی شهرستان نجف آباد تاکید و از مسئولین خواست تا اقدامات خود را برای مردم بازگو نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین افتخاری امام جمعه شهر دهق نیز در خصوص توجه ویژه به امر حجاب اسلامی در ادارات، انجام کارهای فرهنگی و همچنین توجه و حضور بیشتر مسئولین شهرستان به مسائل بخش مهردشت تاکید کرد.



حجت الاسلام و المسلمین ترکی امام جمعه گلدشت با بیان آیاتی از کلام الله مجید به بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و از مسئولین خواست تا کارهای خود را برای مردم بیان و در دهه مبارکه فجر اقدام به برگزاری برنامه های توجیهی و تبیینی برای نسل جوان نمایند.

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما