plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۳۶۴۵۵
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خبر داد

۷۰۱ طرح عمرانی در دهه فجر در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد

سه طرح کلنگ زنی مربوط به نجف‌آباد است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه ۳۲ طرح قابل افتتاح در شهرداری نجف‌آباد، ۲۳ طرح در شهرداری کاشان و ۱۷ طرح نیز در شهرداری لنجان در ایام دهۀ فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: ۷۰۱ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر امسال در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد و ۶۷ طرح کلنگ‌زنی خواهد شد.
۷۰۱ طرح عمرانی در دهه فجر در اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، مهران زینلیان شنبه شب افزود: وزارت کشور با کلنگ زنی ۵۸ طرح و افتتاح ۳۵۸ طرح بیشترین تعداد طرح‌های آماده کلنگ‌زنی و افتتاح استان اصفهان در دهه فجر را به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: ۷۵ طرح در شهرستان فریدن، ۷۳ طرح در تیران و کرون، ۵۱ طرح در نجف‌آباد، ۵۰ طرح در لنجان و ۴۹ طرح در کاشان با اعتباری بالغ بر ۷۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

زینلیان خاطرنشان کرد: ۳۲ طرح قابل افتتاح در شهرداری نجف‌آباد، ۲۳ طرح در شهرداری کاشان و ۱۷ طرح نیز در شهرداری لنجان در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین ۷۰ طرح در دهیاری‌های شهرستان فریدن، ۲۲ طرح در دهیاری‌های ورزنه و ۲۱ طرح در دهیاری های آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: شهرستان‌های لنجان با ۱۷، فلاورجان با هشت و نجف‌آباد با ۶ طرح بیشترین تعداد طرحهای آماده کلنگ‌زنی استان را در دهه فجر دارند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی طرحهای شهرداری‌های استان در دهه فجر، یادآور شد: از میان آنها ۱۲ طرح مربوط به لنجان، پنج طرح مربوط به بُرخوار و سه طرح مربوط به نجف‌آباد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: دهیاری‌های شهرستان فلاورجان با هشت طرح، ورزنه با چهار طرح و نجف‌آباد با سه طرح به ترتیب بیشترین پروژه‌های آماده کلنگ‌زنی در میان دهیاری های استان را دارند.

استان اصفهان پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد.

انتهای پیام/*
۱۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما