plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۳۴۲۸۷
در آیین افتتاحیه کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: دوران دفاع مقدس مشعشع ترین و نورانی ترین دوره تاریخ معاصر کشور ماست

هزاران شهید به خون خفته میهن اسلامی با خون خود میهن پرستی را به دنیا ثابت کردند
سردار سلیمانی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس مشعشع ترین و نورانی ترین دورۀ تاریخ معاصر کشور ماست تصریح کرد: آمریکا تلاش می کند کسانی که بزرگترین خیانت ها را به ملت ایران کرده اند را میهمن پرست معرفی کند ولی ملت بزرگ ایران در بزرگترین انقلاب دوران معاصر سبب یک تحول بزرگ تاریخی شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین: دوران دفاع مقدس مشعشع ترین و نورانی ترین دوره تاریخ معاصر کشور ماست
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز از بسیج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز در آیین افتتاحیه کنگره سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان در سالن همایش گلستان شهدا گفت : این رویداد برای استان اصفهان از جنبه های مختلف حائز اهمیت است باتوجه به اینکه اصفهان در دوران دفاع مقدس و ۱۰ سال اول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نگین انگشتری مقاومت ایران شناخته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نسل جوان گام دومی می بایست برای این رویداد بزرگ فرهنگی با تکیه بر تجربه رزمندگان و بازماندگان دوران دفاع مقدس برنامه ریزی کند.

سردار سلیمانی پیرامون این اجلاسیه بیان نمود: این همایش دعوتی است برای هنرمندان، جوانان، دلسوزان، اندیشمندان، سازندگان فیلم های سینمایی، تهیه کنندگان و کارگردانان، بازیگران و کارگردانان تئاتر، نویسندگان رمان، نگارگران، نقاشان، موسیقی‌دانان، اهالی هنرهای دستی و تجسمی، سازندگان مستندهای تلویزیونی، فعالان فضای مجازی، اصحاب رسانه و کنشگران اجتماعی تا در این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت کنند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: دوران دفاع مقدس مشعشع ترین و نورانی ترین دوره تاریخ معاصر کشور ماست و ملت بزرگ ایران در بزرگترین انقلاب دوران معاصر سبب یک تحول بزرگ تاریخی شد.

وی درخصوص نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا تلاش می کند کسانی که بزرگترین خیانت ها را به ملت ایران کرده اند را میهمن پرست معرفی کند ولی ملت بزرگ ایران در بزرگترین انقلاب دوران معاصر سبب یک تحول بزرگ تاریخی شد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در ۲۰۰ سال گذشته هرگاه جنگی علیه کشور ما شکل گرفت بخش های مهمی از کشور ما جدا شد و اسناد دوران رضاخان و دربار پهلوی نشان می دهد رضا خان دستور تسلیم به ارتش ۱۲۵ هزار نفری خود داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور شهدا را میهن پرستان واقعی تاریخ ایران دانست و خاطرنشان کرد: تاریخ باید پاسخ دهد که چرا این میهن پرستان را به نسل‌های امروز و تاریخ معرفی نکرده‌ایم، هزاران شهید به خون خفته میهن اسلامی با خون خود میهن پرستی را به دنیا ثابت کردند میهن پرست خانواده‌هایی هستند که چند فرزند به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند و مایه مباهات شدند.

وی ریشه موفقیت‌های ملت ایران را در فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد و افزود: ملت ایران نزدیک قله قرار دارد و جاهایی که با مشکل مواجه هستیم همان جاییست که از فرهنگ ایثار و شهادت فاصله گرفته‌ایم ما باید جهادی عظیم در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی دفاع مقدس و شهدا آغاز کنیم.

سردار سلیمانی اظهار داشت: اصفهان با سابقه دیرینه فرهنگی و هنری خود هوشمندانه و هنرمندانه در تعامل با اصحاب هنر و فرهیختگان و ورزشکاران در این عرصه وارد شده است تا برای همه استان‌ها الگوی عملی فراهم کند در محضر خداوند متعال و در کنار مضجع شهدای دفاع مقدس عهد ببندیم که مبلغ فرهنگ شهدا در بین نسل امروز و دانشگاهیان و طلاب و دانش آموزان باشیم و با تولید محتواهای فرهنگی و استفاده از فضای مجازی بتوانیم این ستارگان درخشان را به دنیا و نسل امروز معرفی کنیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما