plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۱۶۷۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری ساخته می شود

اجرای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا با همکاری بسیج
سردار سلیمانی از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری با محوریت بسیج خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن محرومین نیز سهم استان مازندران است که فردا کلنگ زنی آن آغاز می شود.
۵۰ هزار واحد مسکونی برای محرومین در سال جاری ساخته می شود
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در حاشیه افتتاحیه طرح ملی جبهه خرمشهر‌ها در مصلی بابلسر  از بهره برداری ۱۲ هزار پروژه در زمینه‌های مختلف، در سال گذشته خبر داد و گفت: سهم بسیج سازندگی سپاه کربلا در پروژه‌ها سهم قابل توجهی بوده است.

سردار سلیمانی در ادامه  از ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای  محرومین در سال جاری با محوریت بسیج هم خبر داد و گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکن محرومین نیز سهم استان مازندران است که فردا کلنگ زنی آن آغاز می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح شهید سپبهد حاج قاسم سلیمانی هم اشاره کرد و افزود: این طرح در کنار وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی استان‌ها  فعال بوده و در حال حاضر نیز  ادامه طرح و کمک به واکسیناسیون مردم در حال انجام است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: با توجه به تولید واکسن در کشور و واگذاری به شبکه‌هایی که مسئولیت این کار را دارند ان شاء الله شاهد  افزایش حجم واکسیناسیون در کشور باشیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما