plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۶
116 روز مقاومت در غزه

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه

شایعه برقراری آتش‌بس دوماهه در غزه
وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی 14 قتل عام در 24 ساعت گذشته انجام داده است که بر اثر آن 215 فلسطینی به شهادت رسیده و 300 نفر مجروح شدند.مقاومت فلسطین همچنان به مقابله با اشغالگران و شکار تانک های ارتش صهیونیستی ادامه می دهد.
تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی 14 قتل عام در 24 ساعت گذشته انجام داده است که بر اثر آن 215 فلسطینی به شهادت رسیده و 300 نفر مجروح شدند.

به گزارش العالم تا بامداد امروز سه شنبه شمار شهدای تجاوزگری رژیم صهیونیستی به غزه به بیش از 26637 نفر افزایش یافته است.

بنا به این گزارش، ارتش صهیونیستی همزمان با بمباران مناطق مسکونی از ساکنان غزه به ویژه مناطق النصر، شیخ رضوان، الرمال جنوبی و شمالی، تل الهوی و الصبرا خواسته است تا این مناطق را تخلیه کنند و هر خانواده ای که بماند خانه اش منهدم خواهد شد.

برخی از شهروندان راهی دیرالبلح شدند که می بایست دهها کیلومتر را در شرایط سخت زمستان پیاده بروند، برخی تصمیم گرفتند بمانند و برخی دیگر تصمیم گرفتند به طرف شرق حرکت کنند که جزو مناطق ناامن محسوب می شود.

در همین حال مقاومت فلسطین همچنان به مقابله با اشغالگران و شکار تانک های ارتش صهیونیستی ادامه می دهد.

با گذشت 115 روز از جنگ علیه غزه و حملات ویرانگر رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه و ادعای این رژیم درباره نابودی توانمندی نظامی مقاومت فلسطین، گردانهای قسام در پاسخ به جنایات دشمن، شهر تل آویو را موشک باران کرد.

 شبکه 14 تلویزیون اسرائیلی در این باره اعتراف کرد که مقاومت غزه دیروز دوشنبه، از منطقه جنوب غرب خانیونس 15 فروند موشک به طرف تل آویو شلیک کرده است.

احتمال برقراری آتش بس دوماهه در غزه

بامداد امروز سه شنبه، رسانه‌های آمریکایی از دستیابی به توافقی چارچوبی برای مرحله بعدی آتش‌بس در غزه که دو ماه ادامه خواهد داشت، و موافقت اسرائیل با آن خبر دادند.

توافق میان قطر، مصر، اسرائیل، فرانسه و آمریکا در نشست اخیر در پاریس حاصل شد و اعلام نهایی آن در انتظار موضع حماس است که مقاومت فلسطین را نمایندگی می‌کند.

طبق این گزارش، حماس پاسخ نهایی خود را امشب اعلام خواهد کرد و ملت فلسطین مشتاقانه منتظر هستند.

طرف فلسطینی بر دو موضوع مهم تأکید دارد: عقب‌نشینی کامل اسرائیل از نوار غزه، و آتش‌بس فراگیر.العالم 

انتهای پیان/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما