plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۶۳۳۵

ناصر کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان غربی حقوق بشر افتاده است

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است.
ناصر کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان غربی حقوق بشر افتاده است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ناصر کنعانی امروز (یکشنبه) هشتم بهمن ماه و در حالی‌که بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفری نوار غزه آواره و بی خانمان شده‌ و بیش از ۲۶ هزار نفر از آنان از جمله حدود ۱۸ هزار نفر کودک و زن کشته شده‌اند، از عملکرد حامیان رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا انتقاد کرد.

کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است

بر اساس آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت غزه، شمار شهدای فلسطینی به ۲۶ هزار و ۲۵۷ نفر رسیده و تعداد مجروحان هم به ۶۴ هزار و ۷۹۷ نفر افزایش یافته است. گیومت توماس، هماهنگ کننده پزشکی سازمان پزشکان بدون مرز در حوزه فلسطین هم گفت: «جان مردم غزه در خطر است چون این منطقه فاقد مراقبت‌های پزشکی است.»

در این میان ۹ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فنلاند، هلند، استرالیا، آلمان و اسکاتلند به بهانه دروغ‌های واهی صهیونیست‌ها، کمک‌های مالی به آنروا (آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی) را تعلیق کرده‌اند.

کنعانی: در آزمون غزه نقاب از چهره مدعیان حقوق بشر غربی افتاده است

کنعانی همچنین گفت که در آزمون غزه هیچ اعتباری برای شعارها و نهادهای حقوق بشری غربی باقی نمانده و نقاب از چهره تزور مدعیان حقوق بشر غربی از جمله دولت آمریکا نزد افکار عمومی جهان برافتاده است. العا لم 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما