plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۶۰۰

به پرونده فساد در فوتبال رسیدگی قاطع کنید

یک نماینده مجلس از رئیس قوه‌قضاییه خواست به پرونده ۶ جلدی فساد در فوتبال به صورت جدی و قاطع ورود کند. یک ماه قبل نیز رئیس هیئت پرونده فساد در فوتبال در مجلس نهم، پرونده فساد در فوتبال در دوره نهم مجلس را قوی‌ترین کار در حوزه مبارزه با فساد در دوره نهم دانست و گفت: مستندات و گزارش‌‌های خیلی مفصلی درباره فساد در فوتبال در دوره نهم مجلس تهیه و به قوه قضائیه ارسال شده است.
به پرونده فساد در فوتبال رسیدگی قاطع کنید
به گزارش ایصال نیوز، یک نماینده مجلس از رئیس قوه‌قضاییه خواست به پرونده ۶ جلدی فساد در فوتبال به صورت جدی و قاطع ورود کند.
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از رئیس محترم قوه قضائیه که اخیرا بادستگیری و محاکمه دانه درشت هاجلودار مبارزه بافساد شده اند تقاضا دارم درخصوص رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال که از مرداد 96 در قالب 6 جلد و 1370 برگ سند در شعبه 9 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مفتوح است، ورود جدی و قاطع کند.
گفتنی است که یک ماه پیش نیز پورمختار عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی و رئیس هیئت پرونده فساد در فوتبال در مجلس نهم، پرونده فساد در فوتبال در دوره نهم مجلس را قوی‌ترین کار در حوزه مبارزه با فساد در دوره نهم دانست و گفت انتظار داریم این پرونده به نتیجه مثبت برسد، امیدوارم در دوره ریاست آقای رئیسی بر قوه قضائیه شاهد رسیدگی به این پرونده باشیم.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما