plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۳۵۹۶۷

شهادت ۲ خبرنگار دیگر در غزه در اثر بمباران ارتش صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی، امروز یکشنبه دو خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره را در غزه هدف حمله پهپادی قرار داد. به این ترتیب شمار شهدای خبرنگار در این جنگ به ۱۱۰ نفر رسید.
شهادت ۲ خبرنگار دیگر در غزه در اثر بمباران ارتش صهیونیستی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، «حمزه وائل الدحدوح» خبرنگار الجزیره و «مصطفی ثریا» خبرنگار آزاد، امروز در غرب خانیونس هدف حمله پهپادی اشغالگران قرار گرفتند و به این ترتیب شمار خبرنگاران شهید جنگ غزه به ۱۱۰ نفر رسید.

حمزه الدحدوح پسر بزرگ «وائل الدحدوح» خبرنگار الجزیره است که چندی پیش نیز وائل در بمباران نوار غزه، همسر، دو فرزند و نوه‌اش را از دست داده بود.

پسر این خبرنگار مشهور الجزیره، در آخرین پست خود در صفحه مجازی پیش از شهادت، با انتشار عکسی از پدرش نوشته بود:«پدرم ناامید مباش و از رحمت خدا ناامید مباش و یقین داشته باش که خداوند در برابر صبر و شکیبایی به تو پاداش نیک خواهد داد».

وائل الدحدوح در مراسم وداع با فرزندانش در حالی که می‌گریست،گفت: «این اشک انسانیت است نه اشک بزدلی و فروپاشی... اجازه دهید اشغالگری شکست بخورد.از بچه‌ها از ما انتقام می‌گیرند! (اشاره به ارتش اسرائیل)... ما متعلق به خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم». این مسیری است که ما با کرامت انتخاب کرده ایم اما دنیا این ظلم و جنایت اشغالگران صهیونیست ها را بیشتر از این نظاره گر نباشد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما