plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲
کد مطلب : ۳۲۰۶۵

جهاد اسلامی و حماس: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی حتمی است

جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس فلسطین سه‌شنبه شب اعلام کردند که نیروهای مقاومت فلسطین به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه پاسخ خواهند داد. علاوه بر ۱۳ شهید دیروز، رژیم کودک کش صهیونیستی سحرگاه امروز چهارشنبه نیز ۳ فلسطینی دیگر را با پهپاد هدف قرار داد و به شهادت رساند..
جهاد اسلامی و حماس: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی حتمی است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این کشتار تروریستی خائنانه و شنیع می‌دانیم که از همه حد و حدودها عبور و آتش بس را نقض کرد.

جهاد اسلامی افزوده است: پاسخ فلسطین به این کشتار شنیع و تجاوزکارانه به تعویق نخواهد افتاد و گردان‌های قدس و مقاومت پاسخ این خون‌های پاک ریخته شده شهدای فلسطینی را خواهند داد.

این جنبش فلسطینی اضافه کرد: دشمن در پس این جنایت شنیع به اهداف و خواسته‌های خود نخواهد رسید، زیرا مقاومت صفوف واحدی دارد و مواضعش محکم است.

جنبش جهاد اسلامی در پایان اعلام کرد، بر ادامه راه و انجام وظایف مقدس خود در مقاومت در برابر دشمن مصمم‌تر خواهیم بود و از گردان‌های قدس، فرماندهان و رهبران مقاومت حمایت می‌کنیم.

از سوی دیگر جنبش حماس نیز تاکید کرد که جنایت اخیر اشغالگران علیه غزه بدون مجازات از سوی تمامی جناح‌های مقاومت فلسطینی نخواهد بود.

حسام بدران عضو دفتر سیاسی حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که رژیم اشغالگر در وحشت است، زیرا می‌داند که این جنایت بدون پاسخ گروه‌های فلسطینی نخواهد بود و آرمان فلسطین آرمان همه جناح‌های مقاومت است.

وی افزود: ما به طرف‌های منطقه اطمینان دادیم که جنایت رژیم اشغالگر در غزه بزرگ و مستلزم پاسخ مقاومت است.

بدران اضافه کرد: هدف قرار دادن رهبران جهاد اسلامی به مثابه حمله به همه جناح‌های مقاومت است و ما به هماهنگی با جنبش جهاد ادامه می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم رژیم اشغالگر قواعد درگیری را تغییر دهد.

گفتنی است؛ هزاران نفر از مردم فلسطین دیروز سه شنبه در شهرهای غزه و رفح در مراسم تشییع پیکر شهدای حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه شرکت کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی سحرگاه سه شنبه طی حملاتی با بمباران نوار غزه ۱۳ نفر از جمله ۳ تن از رهبران جهاد اسلامی، ۴ کودک و ۴ زن را به شهادت رساندن و ۲۰ تن دیگر نیز دراین حملات مجروح شدند.

رژیم کودک کش صهیونیستی عصر سه شنبه و بامداد امروز چهارشنبه نیز طی حملاتی،  شش فلسطینی دیگر را با پهپاد هدف قرار داد و به شهادت رساند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما