plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۳۵۹۴۳

حمله موشکی مقاومت لبنان به مهمترین پایگاه صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حمله پهپادی به جولان اشغالی
یکی از مهم ترین پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در بلندترین نقطه در شمال فلسطین اشغالی روز شنبه از مرز لبنان هدف حمله قرار گرفت. همزمان منابع عبری از حمله پهپادی از سوریه به بلندی‌های اشغالی جولان خبر دادند.
حمله موشکی مقاومت لبنان به مهمترین پایگاه صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، مقاومت اسلامی لبنان روز شنبه اعلام کرد که پایگاه میرون رژیم صهیونیستی را به عنوان بخشی از واکنش اولیه به جنایت ترور صالح العاروری رهبر ارشد حماس و برادرانش هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان اعلام کرد که پایگاه کنترل هوایی میرون را با 62 فروند انواع مختلف موشک هدف قرار داده و با اصابت مستقیم و تایید شده خساراتی به این پایگاه وارد کرده است.

این پايگاه تنها مركز مديريت، مراقبت و كنترل هوايي در شمال سرزمین های اشغالی محسوب مي شود و جايگزين عمده اي براي آن وجود ندارد.

پایگاه میرون یکی از دو پایگاه اصلی رژیم صهیونیستی است، این پایگاه در شمال و پایگاه میتزپه رامون نیز دومین پایگاه اصلی این رژیم در جنوب است.

حمله پهپادی به جولان اشغالی

بنابر این گزارش، منابع عبری زبان گزارش دادند که بلندی‌های اشغالی جولان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

این منابع خاطرنشان کردند که به دنبال این حمله آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از مناطق شمالی فلسطین اشغالی از جمله جولان، الجلیل و طبریا به صدا درآمده است.

 از سوی دیگر، امروز شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چند شهرک مرزی در جنوب لبنان را بمباران کردند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک الخیام در نزدیک مرز جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

بنا بر این گزارش، توپخانه رژیم صهیونیستی همچنین اطراف شهرک‌های حولا، میس الجبل و منطقه وادی السلوقی در جنوب لبنان را گلوله باران کرد.

در همین حال الجزیره گزارش داد که یک پهپاد اسرائیلی شهرک یارون در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما