plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳
کد مطلب : ۳۴۷۹۱

حمله موشکی انصارالله یمن به مواضع ارتش اسرائیل اشغالگر

نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه ای، در واکنش به تجاوز رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، از حملات موشکی به مواضع دشمن صهیونیست خبر داد.
حمله موشکی انصارالله یمن به مواضع ارتش اسرائیل اشغالگر
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن عصر سه شنبه در این بیانیه اعلام کرد: تعداد زیادی موشک بالستیک و کروز و تعداد زیادی پهپاد را به سمت اهداف مختلف دشمن صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین پرتاب کردیم.

در این بیانیه آمده است که تاکید می کنیم که این عملیات، سومین عملیات درحمایت از برادران مظلوم مان در فلسطین است. تا توقف تجاوز رژیم اسرائیل به حملات دقیق تر با راکت و پهپاد ادامه دهید.

این بیانیه افزود: موضع مردم یمن در قبال آرمان فلسطین ثابت و اصولی است و مردم فلسطین برای دفاع از خود و استفاده از حقوق کامل خود ، برحق هستند.

در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است که تجاوز اسرائیل به غزه با حمایت آمریکا و همدستی برخی از رژیم ها صورت می گیرد. نیروهای ما به وظیفه خود در حمایت از غزه عمل کردند و موشک های بالستیک و بالدار به سمت اهداف دشمن در اراضی اشغالی شلیک کردند.

درمقابل، ارتش صهیونیستی پس از شنیده شدن صدای چند انفجار در منطقه ایلات، مدعی شناسایی و رهگیری تهدید هوایی از سمت دریای سرخ علیه ایلات شد و اعلام کرد که موشک یا پهپاد یمنی را در سرزمین‌های اشغالی منهدم کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما