plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
کد مطلب : ۳۵۸۲۹

یک نماینده مجلس: رقابت جریان‌های مختلف سیاسی به تشکیل مجلسی فراجناحی می‌انجامد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با رقابت جریان‌های مختلف سیاسی، مجلسی را تشکیل می‌دهد که توانمند و فراجناحی است.
یک نماینده مجلس: رقابت جریان‌های مختلف سیاسی به تشکیل مجلسی فراجناحی می‌انجامد
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، اسماعیل حسین زهی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت برای برگزاری انتخابات پیش رو، بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری فصل الخطاب برای تمام مسئولان است. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می‌شود تا یک مجلس توانمند و کارآمد شکل بگیرد و در حوزه قانون گذاری و نظارت به شکل دقیقی گام بردارد.

وی در ادامه اظهار کرد: حضور همه سلایق و جریان ها در صحنه انتخابات برای افزایش مشارکت مردم بسیار مهم است. با رقابت بین جریان های مختلف سیاسی و حضور همه جریان های تایید شده در صحنه انتخابات، شاهد ایجاد یک مجلس فراجناحی خواهیم بود. بدین ترتیب با استفاده از نقطه نظرات همه صاحب نظران و گردهمآیی نیروهای توانمند و متخصص به سوی حل مشکلات کشور گام برخواهیم داشت.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دستگاه های نظارتی نیز قطعا به تاکید مقام معظم رهبری برای ایجاد بستر مناسب در راستای رقابت بین جریان های مختلف سیاسی توجه خواهند داشت. ما امید داریم در انتخابات پیش رو شاهد مشارکت بالای مردم باشیم. همان طوری که امام راحل فرمودند ما زمانی موفق خواهیم شد که روی پای خود بایستیم.

حسین زهی با تاکید بر اینکه با مشارکت حداکثری در انتخابات، مجلس آینده نیز توانمند و انقلابی خواهد شد، گفت: مسئولیت برگزاری انتخابات به عهده وزارت کشور و شورای نگهبان است، قطعا تعامل بین این دو دستگاه برای تحقق چهار مولفه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت در انتخابات پیش رو حائز اهمیت است. امیدوار هستیم با تاکید رهبر انقلاب این تعامل و همکاری تقویت شود و شاهد برگزاری انتخابات پرشور در فضایی امن و سالم با حضور نمایندگان جریان های مختلف باشیم.ایسنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما