plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۳۵۷۵۱

مرگ دلخراش دختر ملی‌پوش فوتبال ایران

به یاد ملیکا محمدی؛ دختری پرشور با داستانی غم‌انگیز
قائم مقام باشگاه خاتون بم در مورد حادثه‌ دلخراش که منجر به فوت بازیکن این تیم ملیکا محمدی و مجروح شدن دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی شد، جزئیاتی ارائه داد.مراسم تشییع ملیکا محمدی سه شنبه در شیراز برگزار و قرار است پیکر ستاره فقید فوتبال زنان ایران، در آمریکا به خاک سپرده شود.
مرگ دلخراش دختر ملی‌پوش فوتبال ایران
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، ملیکا محمدی هافبک تیم ملی فوتبال زنان ایران و تیم خاتون بم، بامداد سوم دی ماه در سانحه رانندگی جان باخت و دو نفر از هم تیمی‌هایش به نام‌های بهناز طاهرخانی و زهرا خواجوی مجروح و راهی بیمارستان شدند.

ایمان فرزین، قائم مقام باشگاه فوتبال خاتون بم در مورد جزئیات این حادثه دلخراش و فوت ملیکا محمدی به ایسنا گفت: این بازیکنان شام جایی دعوت بودند و شب در حال بازگشت به هتل محل اقامت خود در بم بودند. در مسیری که ۱۰ دقیقه بیشتر نبوده گویا راننده خوابش می‌برد و خودرو چپ می‌کند.

او ادامه داد: خودشان رانندگی نمی‌کردند و ماشین می‌گیرند تا به هتل برگردند که بعد از چپ کردن ماشین، متاسفانه ملیکا فوت می‌کند.

او در مورد وضعیت بهناز طاهرخانی که گفته شده در کماست، گفت: سطح هوشیاری او بالاتر آمده و امیدواریم بهتر شود.

زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان نیز دچار شکستگی لگن شده و در بخش بستری است. همچنین راننده خودرو مشکل خاصی نداشته و ترخیص شده است.
گفتنی است؛ بعد از ضایعه تلخ درگذشت ملیکا محمدی، مراسم بدرقه او ظهر امروز (دوشنبه) به میزبانی ورزشگاه فجر بم و با حضور بازیکنان و کادر فنی خاتون و جمعی از همبازیان او در تیم ملی برگزار شد.

بعد از برگزاری مراسم بدرقه، پیکر ملیکا محمدی قرار است عصر امروز به شیراز منتقل شود و فردا مراسم تشییع او در شیراز برگزار خواهد شد.با توجه به درخواست خانواده محمدی، قرار است پیکر ستاره فقید فوتبال زنان ایران، در زادگاه او در کشور آمریکا به خاک سپرده شود.

به یاد ملیکا محمدی؛ دختری با داستانی غم‌انگیز

نوشته بود «گاهی شروع‌های خوب، خود را به شکل پایان‌های تلخ نشان می‌دهند» اما این بار همه چیز تلخ بود.

دست روزگار، ‌تقدیر، ‌بی‌احتیاطی، خودروی نامناسب، جاده بی‌کیفیت هر دلیلی که بیاوریم فرقی ندارد؛ دختر خوش خنده فوتبال ایران پرکشید و این حقیقتی دردناک و تلخ است که زنان فوتبالیست ایران آن را فراموش نخواهند کرد.

ملیکا محمدی متولد نهم فروردین ۱۳۷۹ بود که در تمام رده‌های سنی فوتبال ملی زنان ایران بازی کرد. شاید نقطه عطف ملیکا رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا زیر ۱۹ سال آسیا بود. جایی که تیم کتایون خسرویار نتوانست به جام ملت‌ها صعود کند اما این پایان تلخ، شروع حضور محمدی در تیم زنان بزرگسال بود.

دختری که به قول خودش فوتبال را از کوچه و خیابان شروع کرده بود، به جایی رسید که به بازیکن فیکس تیم زنان ایران تبدیل شد و در جام ملت‌های آسیا و رقابت‌های انتخابی المپیک برای ایران توپ زد.

یک بار گفته بود دوست دارم با استرالیا بازی کنم که به همراه تیم ملی در ورزشگاهی مملو از هوادار روبروی استرالیا ایستاد تا عرق ملی خود را نشان بدهد. آن روز هیچکس فکرش را نمی‌کرد که چند ماه بعد فوتبال ایران در سوگ دخترش خواهد نشست.

با اینکه خانواده میلکا در آمریکا سکونت دارند اما او انتخاب کرد که برای ایران بازی کند و در پست‌های دفاع راست و چپ و هافبک فاعی بازی می‌کرد.

در رده باشگاهی هم زیر نظر مرضیه جعفری در تیم خاتون بم بود. تیمی که امسال هم برای قهرمانی بسته شده بود و ملیکا می‌توانست جام را بالای سر ببرد و ترانه پیروزی بخواند اما... فوتبال ایران قدردان ملیکا محمدی خواهد بود؛ دختری که برای پرچم کشورش کم نگذاشت و در بامداد سوم دی ماه ۱۴۰۲ در حادثه رانندگی درگذشت.ایسنا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما