plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۳۵۶۴۷

غوغای صدرنشین لیگ برتر؛ استقلال 4 - 0 نساجی

استقلال با ارائه بازی دیدنی و یک‌طرفه، موفق شد با چهار گل از سد نساجی مازندران عبور کند و همچنان صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند.
غوغای صدرنشین لیگ برتر؛ استقلال 4 - 0 نساجی
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، آخرین دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر به کام استقلال بود و شاگردان نکونام موفق شدند شامگاه سه شنبه، در ورزشگاه آزادی و با داوری بیژن حیدری، در مسابقه‌ای یک‌طرفه و با ارائه نمایشی دیدنی، میهمان خود نساجی را با چهار گل در هم بکوبند و به صدر جدول برگردد.

نیمه نخست سرد و کسل‌کننده دنبال شد و موقعیت چندانی به روی دروازه‌ها رخ نداد.

نخستی فرصت مهم بازی در دقیقه 37 نصیب گوستاوو بلانکو شد که ارسال دیدنی صالح حردانی از سمت راست به روی دروازه، با ضربه سر مهاجم آرژانتینی همراه شد که توپ این بازیکن با فاصله بسیار کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

استقلال پیش از پایان نیمه اول، در دقیقه 43 موفق شد به گل نخست بازی دست یابد. ابوالفضل جلالی از سمت چپ یک توپ را به روی دروازه ارسال کرد که توپ روی نقطه پنالتی به آرمین سهرابیان رسید و ضربه سر تماشایی این بازیکن به گوشه دروازه رفت و به گل تبدیل شد.

  هر چقدر نیمه اول سرد بود، استقلال در نیمه دوم طوفانی ظاهر شد. مهرداد محمدی که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، در دقیقه 62 اثرگذاری خود روی گل دوم را نشان داد. او پشت محوطه جریمه پاس پشت پای رمضانی را دریافت کرد که شوت محمدی پس از برخورد به دو بازیکن نساجی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

استقلال دو دقیقه بعد موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. روی یک ضدحمله سریع، هر سه بازیکن تعویضی نکونام نقش اصلی را ایفا کردند. ابتدا پاس محمدی به مهری رسید و او توپ را دوباره به مهرداد رساند. این بازیکن چند متری را پیش رفت و سپس در سمت چپ رمضانی را صاحب موقعیت کرد که شوت او وارد دروازه شد.

آبی پوشان در ادامه به گل چهارم نیز رسیدند. آرمین سهرابیان در سمت چپ توپ را به ابوالفضل جلالی رساند. این بازیکن به عرض زد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که شوت او پس از برخورد به پای یکی از بازیکنان نساجی برخورد کرد و ارتفاع گرفت و به گل تبدیل شد.

جعفر سلمانی دو موقعیت بسیار خوب گلزنی را به دست آورد که با بدشانسی به گل تبدیل نشدند. ابتدا شوت فنی و بغل پای این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. او سپس از سمت چپ حرکت کرد و وارد محوطه جریمه شد که شوت او با برخورد به تیرک دروازه، کل خط دروازه را طی کرد و از سمت دیگر به بیرون رفت.

در نهایت استقلال با نتیجه چهار بر صفر موفق شد از سد نساجی عبور کند تا صدر جدول رده بندی لیگ برتر را همچنان در اختیار داشته باشد.

ترکیب استقلال:
سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس (46- سعید مهری)، ابوالفضل جلالی (73- جعفر سلمانی)، کوین یامگا (83- سامان تورانیان)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، گوستاوو بلانکو (59- آرمان رمضانی) و پیمان بابایی (46- مهرداد محمدی) سرمربی: جواد نکونام

ترکیب نساجی: رشید مظاهری، وحید محمدزاده (46- امیرمهدی جان‌ملکی)، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی، مرصاد سیفی، صابر حردانی (71- آریا برزگر)، اسماعیل بابایی (71- محمدرضا ترابی)، محمود قائدرحمتی، فرشید اسماعیلی، نونو دلگادو (57- حسین زامهران) و محمدرضا آزادی سرمربی: مهدی رحمتی/ورزش سه

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما