plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۲۶۷۱۳
هفته ششم لیگ برتر

طوفان استقلال در ورزشگاه آزادی

استقلال۳ - 1 نساجی
استقلال و نساجی در چارچوب یکی از بازی های حساس هفته ششم لیگ برتر عصر شنبه به مصاف هم رفتند، در پایان استقلال با نتیجه سه بر یک استقلال پیروز شد و ۱۱ امتیازی شد.
طوفان استقلال در ورزشگاه آزادی
به گزارش ایصال نیوز، عصر امروز شنبه 19 شهریور در ورزشگاه آزادی و در حضور هزاران تماشگر زن و مرد، تیم استقلال با مربیگری ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.

استقلال و نساجی در چارچوب یکی از بازی های حساس هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

پیش از آغاز هفته ششم، استقلال با ۸ امتیاز در رده ششم و نساجی با ۶ امتیاز در رتبه هشتم لیگ جای گرفته بود.

استقلالی ها پس از سه بازی متوالی بالاخره موفق به برد نساجی قائمشهر شدند و بازی در نهایت با نتیجه سه بر یک پیروز بازی باشند.

استقلال تهران:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – محمد محبی – مهدی قایدی – پیمان بابایی سرمربی: ریکاردو ساپینتو

نساجی مازندران: علیرضا حقیقی - سیدعلیرضا ابراهیمی - امیرمهدی جانملکی - سعید بیگی - صابر حردانی ( ۳۲ متین کریم زاده) - اکبر صادقی - ایوب کلانتری - مهرداد عبدی - علی شجاعی - رضا جعفری - کریم اسلامی سرمربی: حمید مطهری

شرح گل:
استقلال ۱ - ۰ نساجی مازندران: صابر حردانی قصد داشت توپ را از نزدیکی های محوطه نساجی دور کند ولی توپ بعد از برخورد با بازیکن استقلال به نزدیکی های محوطه برگشت و پیمان بابایی با سرعت بالا توپ را تصاحب کرد و وارد محوطه نساجی شد و بعد از جا گذاشتن حقیقی و با وجود حضور جان ملکی روی خط دروازه توپ را وارد دروازه نساجی کرد.

استقلال ۲- ۰ نساجی مازندران: ارسال مهدی قائدی به تیر اول باعث برخورد توپ با دست علی شجاعی شد و داور فوراً نقطه پنالتی را نشان دهد. کوین یامگا پشت توپ قرار گرفت و توپ را خلاف جهت علیرضا حقیقی وارد دروازه نساجی کرد.

استقلال ۳- ۰ نساجی مازندران: کار ترکیبی زیبای بازیکنان استقلال مهدی قائدی را در محوطه نساجی صاحب توپ کرد و پاس در عرض این بازیکن محمد محبی را مقابل حقیقی تک به تک کرد و او با ضربه بغل پا دروازه نساجی را باز کرد.

استقلال ۳- ۱ نساجی مازندران: اشتباه حسینی در دادن پاس به عارف غلامی و سماجت فرزاد زامهران باعث برخورد بین زامهران و غلامی درون محوطه استقلال شد و داور در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. ایوب کلانتری پشت توپ قرار گرفت و توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

کارت قرمز
دقیقه ۴۸: امیرمهدی جانملکی محبی را در آستانه ورود به محوطه جریمه متوقف کرد. درست مثل خطایی که دقایق پایانی نیمه اول انجام داد. همین موضوع سبب شد او کارت زرد دوم را دریافت کند و از بازی اخراج شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما