plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
کد مطلب : ۲۶۲۸۹
با گل سه امتیازی یامگا

استقلال تهران از سد مس کرمان عبور کرد

حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه
استقلال با پیروزی یک بر صفر مقابل مس کرمان در ورزشگاه آزادی، ۶ امتیازی شد و جمع صدرنشین‌های لیگ صعود کرد. با حضور مهدی قایدی در بازی استقلال مقابل مس کرمان، بانوان حاضر در استادیوم، این بازیکن را به شدت تشویق کردند.
استقلال تهران از سد مس کرمان عبور کرد
به گزارش ایصال نیوز، از هفته سوم لیگ برتر ایران، استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۹ پنجشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر استقلال خاتمه یافت.

هواداران استقلال برای نخستین بار از ابتدای فصل در دیدار خانگی تیمشان حضور داشتند که با اولین حضور زنان تماشاگر در بازی‌های لیگ برتر توام شد.

استقلال یک – مس صفر و باگل‌ کوین یامگا در دقیقه ۷۵ برای استقلال
کارت زرد: امیرحسین عسگری، آرمان شهدادنژاد و احمد نصیری (مس)، پیمان بابایی، مهدی قایدی، صالح حردانی بیژن طاهری و ریکاردو ساپینتو (استقلال)

- ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (جعفر سلمانی ۸۲)، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (سعید مهری ۸۲)، آرش رضاوند (پیمان بابایی ۷۱)، کوین یامگا، محمد محبی (آرمان رمضانی ۷۱) و سجاد شهباززاده (مهدی قایدی ۵۵).

ترکیب مس: آرمان شهدادنژاد، حسن مرادی فرد، میلاد خدایی اصل، حسین دوستدار، محمود صبوری، احمد نصیری، عارف رستمی (تورانیان ۸۰)، محمد قاسمی نژاد (شروین بزرگ ۸۰)، محمدامین کاظمیان (پورصف شکن ۸۰)، مهرداد آوخ و امیرحسین عسگری.

موقعیت‌های خطرناک
در دقیقه ۳۱، توپ خوبی به روی دروازه مس کرمان ارسال و داخل محوطه شش قدم این تیم فرود آمد اما شهباززاده و محبی یک قدم از توپ دور بودند و این فرصت از دست رفت. در دقیقه ۴۲ ابوالفضل جلالی در دهانه دروازه صاحب توپ شد که ضربه او به توپ خوب نود و به آسمان رفت.

در شروع نیمه دوم مس نخستین موقعیت جدی خود را خلق کرد که مهاجم مس استفاده لازم را نبرد.

در دقیقه ۶۰ استقلال جدی‌ترین موقعیت خود را ایجاد کرد که ضربه سر محمد محبی توسط شهدادنژاد دفع شد. روی اشتباه بازیکنان استقلال، مس صاحب ضد حمله شد و در نهایت اسدی در موقعیت تک به تک با حسینی، توپ را با اختلاف اندک به بیرون زد.

کوین یامگا در دقیقه ۷۵ توپ سرگردان در محوطه جریمه را وارد دروازه مس کرمان کرد.

مهدی قایدی در دقیقه ۵۵ بازی، به جای سجاد شهباززاده وارد زمین مسابقه شد و اتفاق در حالی رقم خورد که بانوان حاضر در استادیوم این بازیکن را به شدت تشویق کردند.

در دقیقه ۵۷ بازی، مهدی قایدی با حضور در محوطه جریمه بازی، می‌توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما تکل بازیکن مس کرمان، مانع از این اتفاق شد. برخی از استقلالی‌ها معتقدند بودند که این صحنه پنالتی است و اعتراض خود را نسبت به تصمیم داور نشان دادند.

حدود ۳۵ هزار هوادار استقلال در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند تا بازی تیم‌شان را مقابل مس کرمان از نزدیک تماشا کنند.

نتایج چهار بازی از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دیروز(پنج‌شنبه) هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام ۴ بازی آغاز شد.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۴ دیدار، پنج‌شنبه در شهرهای تهران، اصفهان، مسجدسلیمان و قائم‌شهر پیگیری شد. شد.

استقلال یک – مس کرمان صفر مکان: ورزشگاه آزادی
ذوب‌آهن صفر – مس رفسنجان صفر مکان: ورزشگاه فولادشهر
نفت مسجدسلیمان یک – پیکان ۲ مکان: ورزشگاه شهید
نساجی ۲– ملوان ۲ مکان: ورزشگاه شهید وطنی
۴ دیدار باقی مانده هفته سوم امروزجمعه برگزار خواهد
ا یس نا 
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما