plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۳۵۵۸۰

وحشیانه ترین حمله رژیم صهیونیستی به جنین از 2002 تا کنون

یورش اخیر رژیم صهیونیستی به جنین پس از عملیات نظامی 60 ساعته، با حمله به بیش از 100 منزل مسکونی فلسطینیان، مخرب ترین تهاجم این رژیم از سال 2002 بوده است.
وحشیانه ترین حمله رژیم صهیونیستی به جنین از 2002 تا کنون
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حمله سه روز اخیر رژیم صهیونیستی به جنین در کرانه باختری مخرب ترین و دشوارترین تهاجم از سال 2002 توصیف شده است، زیرا نیروهای دشمن در این اردوگاه ویرانی عظیمی به بار آورده اند.

همزمان ادامه جنایات جنگی در نوار غزه، نظامیان اسرائیلی با یورش به جنین و ادامه دستگیری فلسطینیان در شهرها و روستاهای کرانه باختری، نیروهای اشغالگر قبل از خروج از اردوگاه جنین و پس از عملیات نظامی 60 ساعته، با حمله به بیش از 100 خانه، خانه های شهروندان را تخریب کرده یا اثاثیه آن را به هم ریختند که باعث وحشت زنان و کودکان شد لذا این دشوارترین حمله از سال 2002 توصیف شده است.

به گزارش العالم و بنا به اعلام سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این حمله 7 سرباز و یک افسر اسرائیلی مجروح شدند و گردان جنین توانست در بیش از یک محور اهداف خود را محقق کند.

بنا بر این گزارش، به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین،‌ گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد آنچه در خارج از اردوگاه در انتظار نیروهای صهیونیست است بسیار قوی تر است و ما به مقاومت در برابر حمله اسرائیلی به اردوگاه ادامه خواهیم داد.

 جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به یورش نظامیان اخیر اشغالگر به جنین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: عملیات ارتش صهیونیستی در جنین امتداد جنگ همه جانبه کابینه فاشیستی اسرائیلی علیه مردم فلسطین است اما دشمن بداند که جنایت و نقض حقوق بشر علیه این مردم هرگز باعث توقف روند رو به رشد مقاومت نمی شود.

در این بیانیه آمده است: مردم ما در کرانه باختری تصمیم خود را برای مقابله با دشمن اسرائیلی و شهرک ‌نشینان تروریست اتخاذ کرده‌اند؛ ما نیز از اهالی کرانه باختری می خواهیم مبارزات خود علیه این رژیم را تا بیرون راندن اشغالگران صهیونیست از این سرزمین شدت بخشند.

 نظامیان ارتش اشغالگر از روز چهار شنبه تا جمعه شهر و اردوگاه جنین را هدف حملات گسترده قرار دادند و شماری از فلسطینی ها را بازداشت کرده و حداقل 8 جوان فلسطینی و یک کودک را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما