plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱
کد مطلب : ۳۴۴۳۲

تداوم حملات وحشیانه اشغالگران به مناطق مسکونی غزه

استفاده صهیونیست‌ها از سلاح‌های ممنوعه در حملات به غزه
رژیم صهیونیستی به خاطر شکست در عملیات طوفان الاقصی در برابر رزمندگان مقاومت فلسطین، برای چهارمین روز متوالی به طور بی هدف برج های مسکونی، مساجد، مدارس و حتی آمبولانسها و دفاتر خبری را در غزه بمباران کرد. شمار شهدای غزه به 900 شهید رسید.
تداوم حملات وحشیانه اشغالگران به مناطق مسکونی غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز؛ این بمباران ها به شهادت صدها نفر از جمله شهادت سه خبرنگار و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید.

در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی، بمباران خانه ای در عبسان در دیرالبلح در غزه به شهادت یک زن فلسطینی و زخمی شدن دو نفر و بمباران ساختمانی مسکونی در شرق خان یونس به زخمی شدن تعدادی شهروند فلسطینی انجامید.

سازمان ملل متحد نیز سخنان یوآف گالانت وزیر جنگ صهیونیستی درباره محاصره کامل غزه و قطع آب و برق و سوخت عزه را غیرقانونی خواند.

آنروا نیز اعلام کرد که تاکنون بر اثر بمبارانهای صهیونیستی بیش از 187 هزار فلسطینی در غزه آواره شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مختلف غزه که بیشتر آن را مناطق مسکونی تشکیل می دهد، از بمب های ممنوعه فسفری استفاده کرده است.

بمب‌های فسفری اینگونه عمل می‌کنند که هنگام برخورد با هدف موجب از بین رفتن تمام موجودات زنده در آنجا می‌شوند.

سلاح های ممنوعه سلاح هایی هستند که علاوه بر اهداف نظامی و جنگی، نظامیان و غیرنظامیان را به یک اندازه هدف قرار می دهند. این سلاح ها شامل سلاح های هسته ای و کشتار جمعی می شوند.

 به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع بیمارستانی در غزه اعلام کرد تا بامداد چهارشنبه حدود 900 فلسطین از جمله بیش از 260 کودک و زن در حملات دشمن صهیونیستی به نوار غزه در به شهادت رسیده‌ و بیش از 4600 نفر زخمی شده اند.

این آمار با توجه به تداوم بمباران سنگین این منطقه هر لحظه در حال افزایش است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما