plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۵۴۴۷

نتانیاهو بار دیگر لبنان و حزب الله را تهدید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تهدیدی تازه علیه لبنان و حزب‌الله اعلام کرد که بیروت و جنوب لبنان را به غزه و خان‌یونس تبدیل خواهد کرد. این تهدیدات در حالی است که حزب‌الله لبنان از زمان وقوع جنگ علیه غزه تاکنون با اقتدار مواضع ارتش رژیم صهونیستی را از جنوب لبنان مورد هدف قرار داده است.
نتانیاهو بار دیگر لبنان و حزب الله را تهدید کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از الجزیره، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اوج وحشی‌گری و قتل عام مردم فلسطین، تهدید کرد که در صورت وقوع جنگ تمام عیار، بیروت و جنوب لبنان به غزه و خان‌یونس تبدیل می‌شود.

تهدیدات نتانیاهو علیه لبنان در حالی است که رژیم صهیونیستی طی بیش از دو ماه اخیر جنگ غزه، بیش از ۱۷ هزار نفر از فلسطینیان را در سایت سکوت آمریکا و اروپا به قتل رسانده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی 12 آبانماه گذشته نیز در واکنش به سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان گفته بود: هر گونه اشتباه بهایی برایتان خواهد داشت که تصورش را هم نمی‌کنید.

در تاریخ ۲۱ آبان ماه گذشته، یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مردم لبنان را تهدید کرد که در صورت هرگونه اقدام نظامی حزب‌الله، بیروت را مشابه غزه بمباران خواهد کرد.

گالانت در حین بازدید از یک پایگاه نظامی در شمال فلسطین اشغالی اظهار داشت، در صورت هرگونه اقدام نظامی حزب‌الله، اسرائیل همان کاری را که هم اکنون در نوار غزه در حال انجام آن است، در بیروت انجام خواهد داد.

این در حالی است که حزب‌الله لبنان از زمان وقوع جنگ غزه تاکنون مشغول جنگ با ارتش رژیم صهونیستی از جنوب لبنان است و تاکنون ده‌ها پایگاه صهیونیستی را هدف حملات موشکی و راکتی و پهپادی خود قرار داده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما