plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۳۵۴۳۳

انتقاد معاون استاندار اصفهان از سیاست یکی از شبکه های سیما برابر تیم سپاهان

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان گفت: مردم این استان برای تیم فوتبال سپاهان اصفهان ارزش زیادی قائلند و این درست نیست که یکی از شبکه های سیما با احساسات مردم این دیار بازی کند.
انتقاد معاون استاندار اصفهان از سیاست یکی از شبکه های سیما برابر تیم سپاهان
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز و به نقل از ایرنا، محمدرضا جان نثاری چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از مقام آوران بازی‌های آسیایی هانگژو افزود: جا دارد از تیم با افتخار سپاهان تشکر کنم، هر چه از دستشان برآمد انجام دادند، اما در شبکه ای به وفور در باره این تیم بی مهری می شود که به موقع پاسخ لازم داده خواهد شد.

وی اضافه کرد: ما به تیم طلایی سپاهان افتخار می کنیم، این تیم سرزنده و پویاست و روحیه سپاهان از دست رفتنی نیست.

معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: مردم اصفهان برای تیمشان ارزش قائلند و اجازه نخواهند داد روحیه تیم از دست برود.

وی با انتقاد از یکی از شبکه های سیما اظهارداشت: ١١ درصد از مدال های کل کشور در این مسابقات از آن اصفهانی ها بود در صورتی که ۶.۵ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند، ١١ درصد از شهیدان نیز اصفهانی هستند که ٢ برابر معمول کشور است، لذا در آن شبکه تلویزیونی نیز به جاست که همین موارد مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: کار نشده در ورزش استان زیاد داریم و نیاز است با برنامه ریزی، تمام مردم به خصوص بانوان به ورزش بپردازند.

جان نثاری گفت: همه ورزشکاران عزیز هستند زیرا کوشش مضاعفی دارند و از مدال آوران بطور ویژه تشکر می کنیم.
وی افزود: بانوان نقش پررنگی در هانگژو داشتند، بنابراین کسی نیست که بتواند بگوید در ایران به زنان بها نمی دهند و این ظلمی به نظام اسلامی است که می گویند زنان اجازه فعالیت ندارند و در مجامع علمی هم همین شرایط حاکم است و زنان فعالیت پررنگی دارند.

معاون استاندار اضافه کرد: احترام به پدر و مادر از سوی ورزشکاران الزامی است زیرا اگر آنان نبودند و تربیت آنان نبود این ورزشکاران نیز نبودند، همچنین مربیان نقش موثری دارند.

مدال های رنگارنگ بانوان نشان از توانمندی زنان دارد

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این مراسم گفت: ٣۵ ورزشکار در بازی های آسیایی و ١٨ ورزشکار در پاراآسیایی از استان ما بودند.

جواد محمدی تصریح کرد: کسب مقام با اختلاف هزارم ثانیه ها بدست می آید و با شرایط خاص، یک افتخار آفرینی رقم می خورد.

وی گفت: ۶ مدال رنگارنگ بانوان اصفهان در بازی های آسیایی نشانگر توانمندی زنان دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان افزود: ایران در این پاراآسیایی نایب قهرمان آسیا شد و ١١ ورزشکار اصفهانی در این بخش مدال های مختلفی کسب کردند.

محمدی با تاکید بر ارتقای آمادگی برای المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: با افتخارآفرینی ورزشکاران روحیه و نشاط به جامعه تزریق می شود و تلاش ما نیز ایجاد فضای آرام است تا ورزشکاران با دغدغه کمتر در مسابقات حضور یابند.

گفتنی است، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان روز چهارشنبه در نامه ای با اشاره به قانون عدم بکارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما