plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۳۵۴۱۳

پیش‌بینی سی‌ان‌ان درباره زمان پایان تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به غزه

مقام‌های ارشد آمریکایی به شبکه «سی‌ان‌ان» گفتند که کاخ سفید نگران است عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، طی هفته‌های آینده به چه نحوی پیش می‌رود.
پیش‌بینی سی‌ان‌ان درباره زمان پایان تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی به غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شبکه «سی‌اِن‌اِن» بامداد چهارشنبه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که واشنگتن انتظار دارد مرحله کنونی تهاجم زمینی اسرائیل به غزه تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ ادامه یابد.

یک منبع اطلاعاتی نیز به این شبکه گفت: «ارزیابی‌های آمریکا نشان می‌دهد که اسرائیل نمی‌تواند سطح فشرده کنونی عملیات خود را برای یک دوره بدون انتها تضمین کند».

سی‌ان‌ان در ادامه به نقل از منابع آگاه مدعی شد: «اگر هشدارهای آمریکا نبود، اسرائیل قصد داشت کل نوار غزه را با خاک یکسان کند».

این شبکه به نقل از دیگر مقام‌های ارشد دولت آمریکا، که نامشان فاش نشد، گزارش داد که کاخ سفید نگران است عملیات زمینی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، طی هفته‌های آینده به چه نحوی پیش می‌رود و درباره تلفات غیرنظامیان به تل‌آویو هشدار داده است.

یک منبع دیگر به سی‌ان‌ان گفت که باور دولت آمریکا این است که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند تا پایان سال جاری میلادی به هدف خود یعنی جلوگیری از تکرار عملیاتی مشابه طوفان الاقصی توسط حماس دست یابد و تل‌آویو به تلاش برای این هدف در طولانی مدت ادامه خواهد داد.

پیش از این نیز مقام‌های آمریکایی به پایگاه خبری «آکسیوس» گفتند که واشنگتن می‌خواهد از خلاء حاکمیتی و امنیتی در غزه پس از جنگ جلوگیری کند تا از ظهور مجدد حماس ممانعت بشود.

گفتنی است، در شصتمین روز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، الجزیره نیز گزارش داد که یوآو گالانت وریر جنگ رژیم صهیونیستی نیز دیروز سه شنبه گفت: جنگ علیه حماس تا دو ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

دو ماه از آغاز جنگ وحشیانه اسرائیل درغزه با حمایت کامل آمریکا می گذرد و ارتش رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایات جنگی در غزه بدون اینکه در اهداف خود موفق شده باشد، اکنون در سردرگمی و سرخوردگی گرفتار شده است.

انتهای پیام/* 
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما