plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۳۵۲۶۱

کنعانی: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به هر کاری دست خواهد زد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به هر کاری دست خواهد زد و نباید اجازه داد این رژیم برای جبران شکست نظامی خود، در حوزه سیاسی پیروزی به دست بیاورد.
کنعانی: رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست به هر کاری دست خواهد زد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ناصر کنعانی روز یکشنبه در نشست روسای سازمان‌های مردم نهاد و موسسات و شخصیت‌های فعال در حوزه مقاومت و فلسطین در محل نهاد ریاست جمهوری این پیروزی را شروع جدیدی برای مقاومت در راستای نیل به هدف نهایی خود در آزادی قدس شریف دانست و در ادامه خاطرنشان کرد که جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال گذشته همواره حامی اول فلسطین بوده است و از هیچ کمکی در این مورد غفلت نکرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد نقش سازمان‌های مردم نهاد گفت ضرورت حمایت سمن‌ها از فلسطین بیش از هر زمانی احساس می‌شود و با توجه به ظرفیت خوب سمن ها و بستر خوبی که ایجاد شده است باید بتوانیم بیشتر از قبل در حمایت از مردم فلسطین در احقاق حق خود یاری گر آنان باشیم.

در ابتدای نشست آیت‌الله محمد حسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل‌البیت(ع) با اشاره به دستاوردهای درخشان مقاومت در شکست هیمنه‌ رژیم صهیونیستی، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را تقبیح و محکوم کرده و پذیرش شروط حماس را نشان دهنده شکست آشکار رژیم صهیونیستی دانست.

آیت الله اختری در ادامه ضمن قدردانی از زحمات وزارت امور خارجه، توفیقات آن وزارت را در برقراری ارتباط موثر با سمن‌ها و شخصیت‌های بین‌المللی حامی فلسطین چشمگیر دانسته و خاطرنشان کرد: تشکیل شبکه‌ بین‌المللی حامیان فلسطین عامل موثری برای استفاده از تمام ظرفیت‌ها در وارد کردن فشارهای هر چه بیشتر سیاسی و حقوقی بر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

در ادامه جلسه نمایندگان سمن های حامی آزادی قدس شریف به بیان نظرات و دیدگاه های خود در موضوع فلسطین پرداختند و بر تداوم برگزاری جلسات مشترک با هدف استفاده از ظرفیت سازمان های غیردولتی در عرصه بین‌المللی برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

نشست روسای سازمان های مردم نهاد و موسسات و شخصیت های فعال در حوزه مقاومت و فلسطین توسط کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست‌جمهوری و وزارت امور خارجه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

این نشست دومین نشست از سلسله نشست‌های سمن‌ها و شخصیت‌های حامی فلسطین بود که اولین آن به ابتکار وزارت خارجه و در محل مرکز دیپلماسی عمومی آن وزارت برگزار شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما