plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰
کد مطلب : ۳۵۰۶۰

کنعانی: حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان الشفا غزه مصداق جنایت جنگی است

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: حمله وحشیانه صبح امروز نظامیان صهیونیست به ⁧ بیمارستان شفا⁩، مصداق عینی جنایت جنگی است و باید مورد پیگرد کیفری بین‌المللی قرار گیرد. ادعاهای ساختگی و صحنه‌سازی‌های دروغین از فعالیت مراکز مقاومت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تنها یک پوشش و بهانه برای تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در ⁧ غزه⁩ و کشتار کودکان و زنان بی‌پناه است.
کنعانی: حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان الشفا غزه مصداق جنایت جنگی است
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان شامگاه چهارشنبه، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به حمله امروز رژیم صهیونیستی به بیمارستان شفا در غزه نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی در نتیجه شکست ۷ اکتبر، چنان ضربه‌ای را متحمل شده که سعی دارد با روایت‌سازی‌های دروغین برای خود دستاورد بیافریند. ‏

وی افزود: ادعاهای ساختگی و صحنه‌سازی‌های دروغین از فعالیت مراکز مقاومت در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، تنها یک پوشش و بهانه برای تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در ⁧ غزه⁩ و کشتار کودکان و زنان بی‌پناه است. حمله وحشیانه صبح امروز نظامیان صهیونیست به ⁧ بیمارستان شفا⁩، مصداق عینی جنایت جنگی است و باید مورد پیگرد کیفری بین‌المللی قرار گیرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما