plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶
کد مطلب : ۳۵۲۴۰

تظاهرات هزاران نفری در لندن در حمایت از فلسطین

دهها هزار نفر از مردم انگلیس روز شنبه با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای در لندن حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کردند.
تظاهرات هزاران نفری در لندن در حمایت از فلسطین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، همزمان با دومین روز از اجرای آتش بس موقت در غزه، هزاران نفر از مردم انگلیس روز شنبه با برگزاری تظاهرات گسترده‌ای حمایت خود را از فلسطینیان اعلام کردند.

تظاهر کنندگان نوشته‌هایی در حمایت از آزادی اراضی اشغالی فلسطینیان در دست داشتند.

شرکت کنندگان خواستار آتش‌ بس دائمی شدند.

بن جمال، مدیر کارزار «همبستگی با مردم فلسطین» در این خصوص گفت: ما خواهان اجرای کامل و بدون تبعیض قوانین بین المللی هستیم. اسرائیل نمی‌ تواند از موضوع اسرا به عنوان بهانه‌ ای برای بمباران بی‌ رویه غیرنظامیان استفاده کند.

احساسات ضد صهیونیستی در کشورهای متعددی در جهان همچنان در حال افزایش است.

مقام‌های دومین شهر پرجمعیت اسپانیا در اعتراض به مواضع رژیم صهیونیستی روابط با این رژیم را به آتش بس دائمی در غزه منوط کردند.

شورای شهر بارسلون روز جمعه اعلامیه‌ای را تصویب کرد که در آن روابط با اسرائیل تا زمانی که آتش بس دائمی در غزه برقرار شود و تل‌آویو به حقوق اساسی مردم فلسطین احترام بگذارد، تعلیق می‌کند.

به دنبال سفر اخیر «پدرو سانچز» نخست‌وزیر اسپانیا و «الکساندر دی کرو» نخست‌وزیر بلژیک به فلسطین اشغالی و مصر، این دو مقام ارشد غربی اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

نخست‌وزیر اسپانیا در سفر به مصر اعلام کرد که به‌رسمیت شناختن کشور فلسطین را جزء اولویت‌های دولت خود قرار خواهد داد و اگر اتحادیه اروپا فلسطین را به رسمیت نشناسد، ممکن است کشور اسپانیا خود در زمینه اقدام کند.

در بیانیه مصوب شورای شهر بارسلون، آنها «حماس و اسرائیل» را به خاطر حملات به «غیرنظامیان» محکوم کردند.

شورای شهر بارسلون همچنین هرگونه مجازات دسته جمعی، جابجایی اجباری، تخریب سیستماتیک منازل و زیرساخت‌های مدنی و قطع ارسال انرژی، آب، غذا و تجهیزات پزشکی به غزه را محکوم کرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما