plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۵۲۱۱

برد شیرین طلایی‌پوشان اصفهان در خانه استقلال خوزستان

در روز استراحت بازیکنان ملی‌پوش سپاهان با تصمیم مورایس، طلایی‌پوشان اصفهان در خانه استقلال خوزستان پیروز شدند.
برد شیرین طلایی‌پوشان اصفهان در خانه استقلال خوزستان
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، تیم فولاد مبارکه سپاهان در دیداری از هفته یازدهم لیگ برتر ایران مقابل استقلال خوزستان پیروز شد.

هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه دوم آذر با دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد، دیداری که در پایان به پیروزی ۳ بر یک طلایی‌پوشان اصفهان انجامید.

ستاره نیمه نخست این بازی آریا یوسفی بود که هر دو گل تیم سپاهان را در دقایق ۱۳ و ۳۲ به ثمر رساند.

استقلال خوزستان که در این بازی سیدسیروس پورموسوی را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشت در نیمه دوم تلاش زیادی برای تغییر نتیجه کرد که در نهایت در دقیقه ۸۳ منجر به گل آبی‌پوشان اهواز شد، گلی که توسط حسن شوشتری از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سپاهان شد.

استقلال خوزستان که برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، قدر فرصت‌ها را ندانست تا اینکه دروازه‌اش در دقیقه ۸+۹۰ توسط شهریار مغانلو برای بار سوم باز شد و مسابقه هم در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سپاهان خاتمه یافت.

سپاهان با پیروزی در این بازی ۱۸ امتیازی شد و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کرد. استقلال خوزستان نیز با چهار امتیاز قعرنشین جدول باقی ماند.

با تصمیم مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان، ملی‌پوشان تیم میهمان بعد از حضور در اردوی تیم ملی نیمکت‌نشین بودند تا به آنها فرصت استراحت برسد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما