plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۳۵۱۰۰

43 روز جنگ و جنایت؛ رژیم صهیونیستی جنوب غزه را هم بمباران کرد

چهلمین و سومین روز جنایات مستمر رژیم صهیونیستی درحالی آغاز شده است که این رژیم بامداد امروز با بمباران خان یونس در جنوب نوار غزه 28 فلسطینی را به خاک و خون کشید. اشغالگران اسرائیلی همچنین با یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری فلسطین، مقر جنبش فتح را با پهباد هدف قرار دادند.
43 روز جنگ و جنایت؛ رژیم صهیونیستی جنوب غزه را هم بمباران کرد
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) محله‌ای مسکونی را در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند که طی آن تا این لحظه 28 فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

این بمباران های جنون آمیز در حالی است که رژیم صهیونیستی که تا دیروز از مردم آواره می خواست از شمال غزه به مناطق امن جنوب بروند؛ اکنون از آنان خواسته از جنوب هم خارج شوند.

بمباران بیمارستان های غزه نیز از سوی این رژیم جنایتکار همچنان ادامه دارد به طوری که از شب گذشته و بامداد امروز تصاویر منتشر شده از بمباران محوطه های بیمارستان اندونزیایی در شمال غزه حکایت دارد.

رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه تا کنون بیش از ۱۲هزار فلسطینی را شهید و 32000 نفر را مجروح کرده است. در میان شهدا 5000 نفر کودک و 3155 نفر زن هستند. همچنین 3750 فلسطینی نیز تا کنون مفقود هستند.

این رژیم همچنان از رسیدن کمک های بشردوستانه به باریکه غزه ممانعت می کند اقدامی به وخامت بیشتر اوضاع انسانی در این منطقه دامن زده است.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" مواضع و پایگاه های رژیم اشغالگر قدس را با ده ها موشک هدف قرار دادند.

رژیم صهیونیستی به دنبال این شکست، از روز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار جمعی غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها و استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید مشغول است.

 ادامه یورش نظامیان صهیونیست و تخریب زیرساخت‌ها در کرانه باختری

اشغالگران اسرائیلی بامداد امروز (شنبه) با یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری فلسطین و پس از حمله پهپادی به مقر جنبش فتح و به شهادت رساندن ۵ فلسطینی، به تخریب زیرساخت های این اردوگاه با استفاده از بلدوزر مبادرت کردند.
به دنبال یورش نظامیان صهیونیست،‌ نیروهای مقاومت فلسطین نیز با آنها وارد درگیری مسلحانه شدیدی شدند.

همچنین همزمان با پرواز پهپادهای رژیم صهیونیستی در آسمان این منطقه، نظامیان صهیونیست در حال تخریب زیرساخت‌ها در این اردوگاه با بلدوزر هستند.

اشغالگران اسرائیلی بامداد امروز (شنبه) پس از یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری فلسطین، مقر جنبش فتح را با پهباد هدف قرار دادند که طی آن ۵ فلسطینی به شهادت و شماری دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما