plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۴۶۰۲

حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک مسجد در کرانه باختری

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد یکشنبه به مسجد «الانصار» و منزل مجاور آن در اردوگاه جِنین حمله کردند که چند شهید و مجروح برجای گذاشت.ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در روزهای اخیر با یورش به کرانه باختری شماری از جوانان جنبش حماس را بازداشت کرده است.
حمله جنگنده‌های صهیونیستی به یک مسجد در کرانه باختری
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از وقوع انفجاری مهیب در اردوگاه جِنین واقع در کرانه باختری خبر دادند. دقایقی بعد منابع محلی گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم اشغالگر به مسجد «الانصار» و منزل مجاور آن در اردوگاه جِنین حمله و آنرا بمباران کردند.

سازمان هلال احمر فلسطین در کرانه باختری اعلام کرد که در این حمله جنایتکارانه، ۲ فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی زخمی شدند.

شبکه ۱۴ رژیم تل‌آویو در این‌باره گزارش داد: «امشب عملیات دقیقی توسط ارتش و شاباک در اردوگاه آوارگان جنین انجام شد».

دقایقی بعد ارتش رژیم تروریست صهیونیستی اعلام کرد: «عملیات مشترک ارتش و سرویس امنیت عمومی تونلی در زیر مسجد الانصار در جنین را هدف قرار داد. ما یک هسته وابسته به حماس و جهاد اسلامی را هدف قرار دادیم که قصد انجام عملیات علیه اسرائیل را داشت».

شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که سازمان شاباک به ساکنان اردوگاه جنین هشدار داده و از آنها خواسته از مواضع نظامیان صهیونیست دوری کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که در روزهای اخیر با یورش به کرانه باختری بیش از 650 نفر از فلسطینی ها و از جمله 450 نفر از جوانان جنبش حماس را بازداشت کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما