plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۳۳۴۰

گسترش حملات نظامیان صهیونیست همزمان با اخراج اجباری ساکنان اردوگاه جنین

رسانه‌های فلسطینی بامداد سه‌شنبه از بمباران یک منطقه در اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری خبر دادند. مقاومت فلسطین اعلام کرد: تلاش ارتش دشمن صهیونیستی در تخلیه غیرنظامیان بی دفاع از اردوگاه جنین هرگز نمی تواند عزم واراده جوانان فلسطینی و مجاهدان آن را سست کند.
گسترش حملات نظامیان صهیونیست همزمان با اخراج اجباری ساکنان اردوگاه جنین
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، در دومین روز از حملات وحشیانه نظامیان صهیونیستی به جنین، بامداد سه شنبه منطقه "الدمج" در اردوگاه جنین هدف حمله جنگنده‌های صهیونیست قرار گرفت. این بمباران همزمان با شدت گرفتن درگیری میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیستی انجام می‌شود.

منابع محلی همچنین پس از این بمباران از شنیده شدن صدای چندین انفجار در اردوگاه جنین خبر دادند.

همچنین در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می دهد که پس از شنیده شدن صدای انفجار در اردوگاه جنین، دودی به هوا بلند شده است.
رسانه‌های فلسطینی با تأیید این حمله به اردوگاه جنین اعلام کردند که این دود پس از حمله جنگنده‌های صهیونیست به برخی از مناطق این منطقه از کرانه باختری به هوا بلند شده است.

تاکنون از میزان خسارت احتمالی ناشی از این حمله جزییاتی منتشر نشده است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

نیروهای مقاومت: تخلیه مردم از اردوگاه جنین، اراده ملت فلسطین را سست نخواهد کرد

گردان جنین وابسته به "گروهان قدس" از شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: تلاش ارتش دشمن صهیونیستی در تخلیه غیرنظامیان بی دفاع از اردوگاه جنین اقدامی شکست خورده است که هرگز نخواهد توانست عزم واراده جوانان فلسطینی و مجاهدان آن را سست کند.

گردان جنین در این بیانیه اعلام کرد: هر قطره‌ای از خون ملت بزرگ و مجاهد فلسطین در اردوگاه جنین مایه افتخار و مباهات ماست.

این گروه افزود: اقدام دشمن جنایتکار در تخلیه غیرنظامیان و  اخراج مردم بیگناه از منازلشان در واقع برای زیر فشار گذاشتن مجاهدان فلسطینی صورت می‌گیرد.
گردان جنین همچنین اعلام کرد که اردوگاه جنین بعنوان سپر مقاومت و قلعه مستحکم و امن آن باقی خواهد ماند.

گردان جنین در پایان افزود: آنچه که در کمین مسجد انصار صورت گرفت، بهترین شاهد بر ناتوانی دشمن بزدل صهیونیست با وجود تمام پیشرفت ها و برتری های نظامی اش است.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما