plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۳۵۰۹۱
با شکست نیوکالدونیا

تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران از گروه مرگ صعود کرد

مراکش حریف بعدی نوجوانان ایران شد
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با شکست نیوکالدونیا توانست به عنوان تیم سوم از گروه خود به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی زیر ۱۷ سال فوتبال جهان صعود کند. ایران در مرحله بعدی باید با مراکش که صدرنشین گروه نخست این بازی‌ها بوده رو به رو شود.
تیم ملی زیر ۱۷ سال ایران از گروه مرگ صعود کرد
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، نوجوانان ایرانی در سومین بازی خود در مقابل تیمی قرار گرفتند که در دو مسابقه قبلی خود ۱۹ گل دریافت کرده بود. با توجه به تفاضل گل عالی تیم‌های برزیل و انگلستان، ملی‌پوشان ایران باید در این مسابقه گل‌های زیادی به ثمر می‌رساندند که بتوانند دست‌کم در جایگاه دوم قرار گیرند و در مرحله بعدی با قرعه ساده‌تری رو به رو شوند.

اما تیم ملی نوجوانان ایران در این مسابقه موقعیت‌های زیادی را از دست داد و در نهایت بازی را با پیروزی ۵-۰ به پایان رساند. 

ایران حتی با یک پیروزی ۱-۰ هم ممکن بود بتواند به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یابد اما با توجه به این که در بازی همزمان نوجوانان برزیل موفق شدند انگلستان را با نتیجه ۲-۱ شکست دهند، ایران به عنوان یکی از تیم‌های سوم خود را به مرحله بعدی رساند. تیم ملی نوجوانان ایران در بازی نخست خود در این رقابت‌ها شگفتی‌ساز بود و توانست در حالی‌که ۲-۰ از برزیل عقب بود در پایان با نتیجه ۳-۲ این تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی را شکست دهد.

 شاگردان حسین عبدی در بازی دوم اما در حالی که تا دقایق پایانی با ۱ گل از انگلستان پیش بودند در نهایت مسابقه را با نتیجه ۲-۱ واگذار کردند. 

در پایان بازی‌های این گروه هر سه تیم انگلستان، برزیل و ایران ۶ امتیازی شدند و نیوکالدونیا تنها تیم بدون امتیاز این گروه بود که با دریافت ۲۴ گل و بدون گل زده از رقابت‌ها خداحافظی کرد.

اما در میان سه تیم ۶ امتیازی، انگلستان با تفاضل گل مثبت ۱۰ صدرنشین شد و برزیل هم با تفاضل مثبت ۹ در جای دوم ایستاد. در حالی‌که شاگردان حسین عبدی با تفاضل گل مثبت ۵ در رده سوم ایستادند. نوجوانان زیر ۱۷ سال ایران حالا با این نتیجه در مرحله بعدی باید با تیم ملی فوتبال مراکش که صدرنشین گروه نخست این بازی‌ها بوده رو به رو شود. مراکش در مرحله مقدماتی توانست با کسب ۲ پیروزی و یک شکست در گروهی که اندونزی، اکوادور و پاناما هم حضور داشتند به عنوان تیم نخست به مرحله بعد راه یابد. 

مراکشی‌ها در این مرحله با نتیجه ۲-۰ و ۳-۱ از سد تیم‌های پاناما و اندونزی گذشت اما در مقابل اکوادور با نتیجه ۲-۰ مغلوب شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما