plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۵۰۰۷

برد شیرین ذوب‌آهن اصفهان دربرابر نساجی

تیم ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با گل طلایی یوسفی در وقت اضافه نیمه دوم موفق شد میزبان خود نساجی را ۲ بر ۱ شکست دهد.
برد شیرین ذوب‌آهن اصفهان دربرابر نساجی
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مسابقه هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر یکشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان نساجی بود که توانست با گل وقت‌های اضافه نیمه دوم میزبان خود را ۲ – ۱ شکست دهد.

ذوب‌آهن با این برد ۱۸ امتیازی شد و و به طور موقت در رده دوم جدول قرار گرفت.

نساجی هم با ۶ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند تا بحران نساجی همچنان ادامه داشته باشد و جایگاه مهدی رحمتی روی نیمکت این تیم متزلزل‌تر از قبل شود.

محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از مسابقه نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان که با نتیجه ۲ – ۱ به سود ذوب‌آهن پایان یافت، با بیان این‌که گاهی اوقات انرژی مثبت هواداران می‌تواند به یک تیم کمک کند، اظهار کرد: امروز نساجی خوب بازی کرد و در بخشی از نیمه دوم ما حمله کردیم و بخش دیگر هم تیم حریف. اما ورق بازی برگشت و ما بازی را بردیم.

وی افزود: ما در زمان خوبی از بازی توانستیم دروازه نساجی مازندران را باز کنیم و پس از آن بازی متعادلی را شاهد بودیم. روی یک اشتباه گل مساوی را دریافت کردیم و خوشبختانه توانستیم در پایان بازی از موقعیت استفاده کنیم و برنده مسابقه باشیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما