plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۴۸۹۰

بمباران محوطه بیمارستان القدس در غزه

سازمان هلال احمر فلسطین بامداد سه‌شنبه اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با دو موشک، محوطه بیمارستان القدس غزه را هدف قرار داده‌اند.
بمباران محوطه بیمارستان القدس در غزه
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شبکه «الجزیره» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که حملات هوایی صهیونیست‌ها به محوطه بیمارستان «القدس» در منطقه «تل‌الهوی» واقع در شهر غزه از سر گرفته شده است.

سازمان هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم کودک‌کُش صهیونیستی با دو موشک، محوطه بیمارستان القدس را هدف قرار داده‌اند.

همزمان تصاویر منتشرشده از شهر غزه نشان می‌دهد که ارتش اشغالگران حجم زیادی منور به آسمان این منطقه شلیک شده و حاضران در مجتمع پزشکی «الشفاء» نیز تصاویری از این منورها بر فراز این مرکز درمانی را منتشر کردند.

از سوی دیگر، مدیر بیمارستان «العوده» در نوار غزه به شبکه «الجزیره» گفت: «به دلیل اتمام موجودی گازوئیل، بیمارستان فردا عصر به طور کامل از کار می‌افتد. تیم‌های پزشکی به دلیل حملات و بمباران مداوم ۳۰ روز است که بیمارستان را ترک نکرده‌اند».

وی با بیان اینکه حملات صهیونیست‌ها به قدری به بیمارستان نزدیک شده که ترکش‌ها در حیاط آن فرود می‌آیند، توضیح داد: «۶۰ بیمار بستری هستند که حال برخی از آنها وخیم و برخی دیگر متوسط ​​است. ۸۰ درصد بیماران بستری در بیمارستان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند».

این مقام فلسطینی ضمن اشاره به رو به اتمام بودن تدارکات لجستیکی بیمارستان، اظهار داشت: «ما تمام تلاش خود را برای ادامه کار در بیمارستان انجام می‌دهیم، اما پس از تمام شدن سوخت چاره‌ای نداریم. کمبود کامل ذخایر و آذوقه در تمام مناطق شمال غزه وجود دارد».

در یک ماه گذشته رژیم صهیونیستی با بمباران گسترده مناطق مسکونی و زیرساخت های نوار غزه و ارتکاب جنایت جنگی تا کنون بیش از 10 فلسطینی را به شهادت رسانده و بیش از 25 هزار نفر را زخمی کرده است. اکثر شهدا از کودکان و زنان هستند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما