plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۳۴۶۶۳

نوزدهمین روز از جنگ غزه؛ افزایش آمار شهداء به 6000 نفر

ادامه بمباران غزه با بمب فسفری
بمباران فلسطینیان از سوی جنگندهای رژیم صهیونیستی در نوزدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی در حالی ادامه دارد که این رژیم صبح امروز (چهارشنبه)‌ را نیز با کشتار کودکان و زنان آغاز کرد به طوری که 16 فلسطینی را در اردوگاه جبالیا، النصیرات و خان یونس به شهادت رساند.
نوزدهمین روز از جنگ غزه؛ افزایش آمار شهداء به 6000 نفر
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطینی که تلفات سنگینی را بر آن وارد و اعتبار ارتش این رژیم را لکه دار کرد، تا کنون به حملات مداوم و جنایتکارانه اش از جمله بمباران مستمر مناطق مسکونی، کشتار غیر نظامیان، زنان و کودکان،‌ اجرای سیاست جنایت جنگی مجازات دسته جمعی همچون قطع آب و برق فلسطینیان غزه، بمباران بیمارستان ها و آمبولانس ها مشغول است.

این رژیم علاوه بر این به استفاده از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های حاوی فسفر سفید در بمباران نوار غزه روی آورده است.

اشرف قدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که بیمارستان کودکان «الدره» در شرق غزه در پی حمله جنگنده‌های اسرائیلی با بمب‌های فسفری از خدمت خارج شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین برخی از شهرک‌ها و روستاهای مرزی لبنان را با بمب‌های خوشه ای و فسفری هدف قرار می‌دهد.

خبرنگار الجزیره اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا با بمب‌های فسفری اطراف شهرک الضهیره در جنوب لبنان را هدف حمله قرار داده است.

در همین حال وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که شمار شهدای حملات رژیم اسرائیل به حدود 6000 هزار شهید و شمار مجروحان به بیش از 18 هزار نفر رسیده است.

نیروهای مقاومت فلسطین در باریکه غزه شنبه 15 مهر (7 اکتبر 2023) در واکنش به جنایات مستمر رژیم اشغالگر از جمله کشتار فلسطینیان، هتک حرمت مسجدالاقصی، تعدی به محافظان آن، یورش شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست، با اجرای عملیاتی با عنوان "طوفان الاقصی" علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس برق آسا بر دشمن تاختند به طوری که در دقایق ابتدایی این عملیات با 5 هزار راکت مواضع و پایگاه های صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

در جریان این عملیات، بنابر اعلام رسانه های رژیم صهیونیستی 1400 اسراییلی کشته و بیش از 5400 نفر از آنها از ابتدای عملیات طوفان الاقصی تا کنون زخمی شده اند. شمار اسیران صهیونیست نیز 212 نفر اعلام شده است.

در همین حال شمار کشته های نظامیان صهیونیست هم از سوی این رژیم، به 308 نفر اعلام شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما