plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۳۴۸۱۸

آمادگی کامل نیروی دریایی ارتش برای مقابله با دشمن

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر آمادگی کامل این نیرو برای مقابله با دشمنان گفت: نیروی دریایی ارتش در مأموریت‌های بین المللی، ضربه‌های محکمی به دشمنان وارد کرده است و قطعا در آینده سیلی های شدیدتری بر پیکره آنان وارد خواهد ساخت.
آمادگی کامل نیروی دریایی ارتش برای مقابله با دشمن
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، امیر دریادار شهرام‌ ایرانی پنجشنبه (یازدهم آبان‌ماه) در جمع فرماندهان و مدیران این نیرو در بندرعباس، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی دریایی راهبردی ارتش، همواره در حوزه تمدن سازی و ایجاد تمدن اسلامی جهانی، نقش اصلی و تأثیر گذار ایفا می‌کند.

وی با بیان این که با یاری خداوند و همت و تلاش همرزمانم در نیروی دریایی ارتش، این نیروی راهبردی در جشنواره اشراف نیروهای مسلح، بعنوان نیروی نمونه و دارای بیشترین رشد در میان نیروها و سازمان های نظامی و انتظامی، منتخب شد، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش در مأموریت های بین المللی، ضربه های محکمی به دشمنان وارد کرده و قطعا در آینده سیلی های شدیدتری بر پیکره آنان وارد خواهد ساخت.

امیر ایرانی اضافه کرد: امروز تمرکز ما در صحنه بین‌المللی، بر تمام دریاها و اقیانوس ها متمرکز است و حضور مقتدرانه ما، دشمن را به یاس و ناامیدی کشانده و همواره با هوشیاری و آمادگی کامل، تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحت رصد داریم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما