plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۳۴۷۳۹

پاراآسیایی هانگژو: نایب قهرمانی تاریخی ورزش ایران

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت نایب قهرمانی کاروان ورزشی ایران
قهرمانان ایران در روز پایانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، ۵ طلا، ۷ نقره و ۴ برنز کسب کردند تا برای اولین بار در تاریخ، رده دوم جدول مدال‌ها را تصاحب کنند..کاروان ورزشی ایران با ۴۴طلا بالاتر از ژاپن ۴۲طلایی ایستاد. چین با ۲۱۴طلا قهرمان شد و کره و هند چهارم و پنجم شدند.
پاراآسیایی هانگژو: نایب قهرمانی تاریخی ورزش ایران
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، با کسب آخرین مدال طلا در روز پایانی مسابقات پاراآسیایی هانگژو، دومیِ «فرزندان ایران» در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو قطعی شد و ژاپن که دیروز موفق شده بود، با طلای مساوی جای کاروان کشورمان را بگیرد، امروز در کورس نفسگیر رشته‌های باقی مانده قافیه را باخت.

با توجه به پایان مسابقات نمایندگان ژاپن در روز پایانی مسابقات و اینکه ایران هم‌اکنون با دو طلا بیشتر از ژاپن ۴۲ طلایی در رده دوم قرار دارد، ورزش ایران توانست عنوان نایب قهرمانی خود را در این مسابقات قطعی کنند و برای اولین‌بار در تاریخ در رده دوم این بازی‌ها قرار بگیرد.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین به پایان رسید و نمایندگان ایران با کسب ۴۶ مدال طلا موفق به ثبت تاریخی‌ترین نتیجه خود در ادوار این رقابت‌ها شدند.

در این دوره نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت نایب قهرمانی کاروان ورزشی ایران

رئیس جمهور ایستادن تیم کشورمان در جایگاه دومی رده‌بندی مدالی چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به یکایک قهرمانان و ورزشکاران و دست‌اندرکاران این تیم تبریک گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک ایستادن تیم کشورمان در جایگاه دومی رده‌بندی مدالی بازی‌های پارآسیایی هانگژو تصریح کرد: چهارمین دوره بازی‌های پارآسیایی هانگژو برای ورزش ایران اسلامی، سراسر عزت و سربلندی بود و جمعی از ورزشکاران با اراده و با انگیزه ایرانی آنچنان مقتدرانه رقابت کردند و چنان متعصبانه ایستادند که جایگاه دومی رده‌بندی مدالی این رویداد، با نام کشور عزیزمان درخشان شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما