plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴
کد مطلب : ۳۴۳۶۲

حمله نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین به مراسم سالگرد تاسیس جهاد اسلامی

نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی در اردوگاه نورشمس در طولکرم را مورد حمله قرار دادند. همزمان در غزه مراسم گرامیداشت باشکوهی با حضور هزاران فلسطینی و شماری از رهبران مقاومت برگزار شد.
حمله نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین به مراسم سالگرد تاسیس جهاد اسلامی
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، منابع فلسطینی عصر جمعه از حمله نیروهای تشکیلات خودگردان به محل تجمع اهالی اردوگاه نورشمس در طولکرم برای گرامیداشت 36امین سالروز تاسیس جنبش جهاد اسلامی و تیراندازی به سمت تجمع کنندگان خبر دادند.

به دنبال آن درگیری هایی میان مبارزان فلسطینی که در جشنواره حضور داشتند با عناصر تشکیلات خودگردان رخ داد که بر اثر آن شماری زخمی شدند.






به گزارش خبرگزاری «فلسطین الیوم» سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان در برخی چهارراه های اردوگاه نور الشمس موانع ایست و بازرسی ایجاد کرده بودند و مانع حضور عده ای از مردم برای شرکت در این مراسم می شدند.

سی و ششمین سالگرد تاسیس جنبش جهاد اسلامی در حالی برگزار می شود که حملات و هتک حرمت اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی تشدید شده و قلسطینیان کرانه باختری نیز هدف حملات و بازداشت های مکرر اشغالگران هستند و از تشکیلات خودگردان انتظار نمی رفت با این مراسم باشکوه در طولکرم مقابله کند.

گفتنی است، جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت سی و ششمین سالگرد تاسیس این جنبش، مراسم باشکوهی را با عنوان «شهدا بشارت پیروزی» همزمان در تعدادی از میادین از جمله غزه، طولکرم، دمشق و بیروت برگزار کرد.

در غزه مراسم گرامیداشت باشکوهی با حضور هزاران فلسطینی و شماری از رهبران مقاومت برگزار شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما