plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۳۴۲۰۴
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خبر داد

اختصاص بخش از اراضی خارج از حریم استان اصفهان به نهضت ملی مسکن

بازگردانی زمین‌ های دولتی به چرخه ساخت و ساز با هدف حل بحران
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اختصاص بخشی از زمین‌های خارج از حریم شهرهای این منطقه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: موارد الحاق اراضی خارج از حریم شهرستان‌ها برای اجرای این طرح در نظر گرفته می‌شود.
اختصاص بخش از اراضی خارج از حریم استان اصفهان به نهضت ملی مسکن
به گزارش سرویس اقتصادی ایصال نیوز، مهران زینلیان روز دوشنبه در حاشیه یازدهمین جلسه گروه کاری تلفیق و امور زیربنایی استان اصفهان در سال‌جاری به ایرنا گفت: موارد خارج از حریم شهرستان‌های سمیرم، آران‌وبیدگل، شهرضا، برخوار، نایین و موارد داخل حریم شهرهای خوانسار، کوهپایه، گلپایگان، کلیشاد، سودرجان، ابوزیدآباد و رضوان شهر از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود.

وی ادامه داد:بیشتر مباحثی که در خصوص موارد خارج از حریم شهرستان‌های استان مطرح شد در خصوص الحاق اراضی برای اجرای طرح "نهضت ملی مسکن" بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: در این جلسه همچنین طرح شهرک صنعتی فناوری عناصر معدنی نایین و تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر گلپایگان مصوب شد.

دولت سیزدهم با الحاق زمین به محدوده شهرهای اصفهان و بازگردانی زمین‌ های دولتی به چرخه ساخت و ساز به‌دنبال برداشتن گامی بلند برای مرتفع کردن چالش تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان است.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما