plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
کد مطلب : ۳۴۱۸۶

ناکامی ۴ کشتی‌گیر ایران در صعود به فینال

مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح یکشنبه در دومین روز مسابقات در شهر بلگراد صربستان برگزار و به چهار کشتی‌گیر ایران از صعود به فینال باز ماندند.
ناکامی ۴ کشتی‌گیر ایران در صعود به فینال
یه گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، مسابقات چهار وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر بلگراد صربستان برگزاری شد.

در ادامه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در بلگراد، از تیم ملی ایران میلاد والی‌زاده در یک چهارم نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم به مصاف زلیم‌خان آباکاروف از آلبانی رفت و با نتیجه ۱۲ بر ۲ شکست خورد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، زاهد والنسیا از آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب کشتی‌گیر آذربایجانی شد، تا با توجه به شکست امیرعلی آذرپیرا از والنسیا، ملی‌پوش وزن ۹۲ کیلوگرم ایران از دور مسابقات حذف شود.

محمد نخودی در ۷۹ و یونس امامی در ۷۴ کیلوگرم به ترتیب مغلوب عثمانوف و سیداکوف از روسیه شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم، میلاد والی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۱ رضوان کواکس از رومانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر ۴ علی عباس رضازاده قهرمان اروپا از آذربایجان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۲ مقابل زلیم خان آباکاروف قهرمان جهان از آلبانی مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر علی پاشا عمرپاشایف از بلغارستان را مغلوب کرد.

وی در دور بعد با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب زائوربک سیداکوف قهرمان المپیک و جهان از روسیه شد. 

در وزن ۷۹ کیلوگرم، محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۴ رمضان ساری از ترکیه را شکست داد.

وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۵ بر ۲ مغلوب احمد عثمان اف از روسیه شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل وومین جانگ از کره جنوبی به پیروزی دست یافت.

وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر ۹ مغلوب زاهید والنسیا از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، آذرپیرا حذف شد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما