plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۸
کد مطلب : ۳۳۹۲۷

تروریست حمله جدید به شاهچراغ دستگیر شد

یک تروریست مسلح تکفیری شامگاه یکشنبه از درب باب‌المهدی حرم شاهچراغ قصد ورود به حرم را داشت که با مقاومت نیروهای حفاظت از حرم مواجه شد. در این حادثه تروریستی یک نفر شهید و چند نفر زخمی شدند.
تروریست حمله جدید به شاهچراغ دستگیر شد
به گزارش سرویس اجتماعی ایصال نیوز، اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس درباره اقدام تروریستی شامگاه یکشنبه (۲۲ مرداد ۱۴۰۲) در حرم شاهچراغ گفت: یک عامل تکفیری عصر امروز با سلاح گرم وارد حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) شد و از ورودی اقدام به تیراندازی به سمت زائران و خادمان کرد.

وی افزود: در این حادثه تاکنون یک نفر شهید و هشت نفر دیگر مجروح یا مصدوم شده اند که همه آنها به مراکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار دارند.

یک نفر عامل این حادثه تروریستی با ورود به موقع ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر و در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد.

هم اکنون وضعیت حرم مطهر عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیر اورژانس شیراز: آخرین آمار مجروحان، ۸ نفر است

دارابی مدیر اورژانس شیراز گفت: آخرین آمار مجروحان حادثه تروریستی شاهچراغ ۸ نفر است. ۵ نفر به بیمارستان نمازی و ۳ نفر به بیمارستان مسلمین منتقل شده‌اند.

همچنین تعدای از مصدومین وضعیت وخیمی دارند و یک نفر به اتاق عمل منتقل شده است.
 
خبرهای تکمیلی العالم حاکی است در این عملیات تروریستی دو تروریست از باب المهدی قصد ورود به حرم شاهچراغ را داشتند که در ورودی حرم به سمت زائران تیراندازی کردند که یکی از تروریست ها دستگیر و نفر دوم موفق به فرار از صحنه شد که سپس توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

این حمله دومین حمله تروریستی به حرم شاهچراغ است، پیش از این نیز گروه تروریستی «داعش» چهارم آبان سال گذشته در حمله به حرم شاهچراغ ۱۳ نفر را شهید و ۲۵ نفر دیگر را مجروح کرد. عوامل این حمله تروریستی در تیرماه امسال اعدام شدند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما