plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۳۹۱۱

حزب الله: مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت نمی تواند لبنان را به سمت فتنه بکشاند

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تمام مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت از سوی برخی طرف های مزدور و رسانه هایی که به دنبال تحریف واقعیت ها و تحریک طائفی هستند، هیچگاه نمی توانند کشور را به سمت فتنه بکشانند
حزب الله: مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت نمی تواند لبنان را به سمت فتنه بکشاند
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: تمام مواضع تحریک آمیز علیه مقاومت از سوی برخی طرف های مزدور و رسانه هایی که به دنبال تحریف واقعیت ها و تحریک طائفی هستند، هیچگاه نمی توانند کشور را به سمت فتنه بکشانند؛ زیرا در لبنان نیروها و مقاومتی قوی و خردمند وجود دارد که بر وحدت کشور و حفظ صلح و ثبات در لبنان تاکید دارند.

وی افزود: تمام لبنانی ها از دستاوردهای مقاومت و جانفشانی های آن برای دفاع از تمام مردم لبنان با همه اقشار و گروه های آن خواه در مقابله با دشمن صهیونیستی و یا تروریسم تکفیری آگاه هستند.

شیخ دعموش ادامه داد: مسیحیان لبنانی از این حقایق آگاه هستند و آنها با مقاومت خصومتی ندارند؛ اما اقدامات تحریک آمیز و دروغ پردازی برخی شبه نظامیان مسیحی و شماری از رسانه های خبیث برای شوراندن مردم لبنان علیه مقاومت، فضایی خصمانه علیه مقاومت نزد مسیحیان ایجاد می کند. حادثه کحاله (واژگونی کامیون متعلق به حزب الله) در واقع حاصل این فتنه انگیزی دروغگویی ها و اقدامات تحریک آمیز است که فقط دشمنان لبنان و در راس آنها دشمن صهیونیستی از آن سود می برند.

وی تاکید کرد: مقاومت که با تجاوز رژیم صهیونیستی مقابله کرد و اهداف آن را به شکست کشانید و پیروزی بزرگی در سال 2006 محقق کرد؛ اینک نیز به راه خود ادامه خواهد داد و هیچ اقدام تجاوزکارنه ای نمی تواند از عزم واراده مقاومت برای عمل به وظایف و مسئولیت های ملی آن در حمایت از لبنان و مردم لبنان بکاهد.

گفتنی است؛ از شامگاه سه شنبه پس از واژگونی یک کامیون مهمات متعلق به مقاومت در منطقه کحاله و شهادت یکی از نیروهای امنیتی حزب الله به نام احمد قصاص، فتنه جدیدی در لبنان توسط اقدام کنندگان علیه مقاومت و حزب الله برپا شده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما