plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۳۳۸۹۷

صعود والیبال نوجوانان ایران به جمع ۴ تیم برتر جهان

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان مقابل بلژیک به پیروزی رسیده و به نیمه نهایی راه یافتند. علاوه بر ایران، سه تیم فرانسه، کره جنوبی، آمریکا نیز موفق شدند به مرحله نیمه نهایی مسابقات جهانی نوجوانان صعود کنند.
صعود والیبال نوجوانان ایران به جمع ۴ تیم برتر جهان
به گزارش سرویس ورزش ایصال نیوز، در جریان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۲۳، تیم ملی والیبال ایران به مصاف بلژیک رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

این بازی در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۲ به سود والیبال ایران پایان یافت.

شاگردان وکیلی در این رقابت عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و موفق شده با یک برد بسیار حساس به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابند.

در دیگر دیدارهای برگزار شده در این دور از مسابقات، فرانسه، کره جنوبی و آمریکا هم موفق شدند مقابل حریفان‌شان به پیروزی برسند.

کره جنوبی با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل ایتالیا، حریف ایران در نیمه نهایی این رقابت‌ها شد. هم‌چنین فرانسه و آمریکا باید در نیمه نهایی به مصاف هم بروند.

رقابت ایران با کره جنوبی جمعه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۳:۳۰ پیگیری خواهد شد که ایران در صورت برد می‌تواند به فینال این مسابقات برسد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما