plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۳۳۸۹۴
استاندار اصفهان در جریان سفر به نجف آباد خبر داد

۱۰۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد تصویب شد

تا کنون ۲۲ واحد صنعتی راکد در نجف آباد احیاء شدند
استاندار اصفهان در سفر به شهرستان نجف آباد از تصویب ۱۰۴ مصوبه لازم‌الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد خبر داد و گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بیش از ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.
۱۰۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد تصویب شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، شامگاه چهارشنبه، سیدرضا مرتضوی پس از پایان سفر وی به شهرستان نجف آباد افزود: در بخشی از این سفر، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه این دیار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و ۴۵ مصوبه در حوزه اقتصادی برای شهرستان اخذ شد.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی و زیرساخت نیز جلساتی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ویژه شهرستان با حضور شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام و ۳۶ مصوبه به تأیید و تصویب رسید.

استاندار اصفهان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بیش از ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.

وی با اشاره به حضور مدیران در جلسات ملاقات مردمی، یادآور شد: خوشبختانه امروز در حوزه مدیریت استان توانستیم با ۱۱۱ نفر از مردم شریف شهرستان چهره به چهره دیدار و گفت‌گو کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: در گذشته ۴۵ واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود که تاکنون ۲۲ واحد صنعتی راکد احیاء شدند و امیدواریم باتوجه به حمایت‌های مالی که در ۲ سال گذشته از شهرستان شده، در زمانبندی مشخص بتوانیم سایر واحدها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.

وی گفت: در مجموع ۱۸۲ واحد صنعتی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین ۹۶ واحد تولیدی طرح توسعه گرفتند که درصدد حمایت از این واحدها نیز هستیم.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما