کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار اصفهان در جریان سفر به نجف آباد خبر داد

۱۰۴ مصوبه برای توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد تصویب شد

تا کنون ۲۲ واحد صنعتی راکد در نجف آباد احیاء شدند

19 مرداد 1402 ساعت 12:16

استاندار اصفهان در سفر به شهرستان نجف آباد از تصویب ۱۰۴ مصوبه لازم‌الاجرا برای توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد خبر داد و گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بیش از ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.


به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، شامگاه چهارشنبه، سیدرضا مرتضوی پس از پایان سفر وی به شهرستان نجف آباد افزود: در بخشی از این سفر، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه این دیار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و فعالان اقتصادی شهرستان برگزار و ۴۵ مصوبه در حوزه اقتصادی برای شهرستان اخذ شد.

وی ادامه داد: در حوزه عمرانی و زیرساخت نیز جلساتی با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ویژه شهرستان با حضور شهرداران، دهیاران، رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا انجام و ۳۶ مصوبه به تأیید و تصویب رسید.

استاندار اصفهان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز ۲۳ مصوبه به تأیید رسید و در مجموع بیش از ۱۰۴ مصوبه برای حل کردن مسائل، مشکلات، توسعه و آبادانی شهرستان نجف‌آباد اخذ شد.

وی با اشاره به حضور مدیران در جلسات ملاقات مردمی، یادآور شد: خوشبختانه امروز در حوزه مدیریت استان توانستیم با ۱۱۱ نفر از مردم شریف شهرستان چهره به چهره دیدار و گفت‌گو کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: در گذشته ۴۵ واحد راکد و غیرفعال در سطح شهرستان نجف‌آباد بود که تاکنون ۲۲ واحد صنعتی راکد احیاء شدند و امیدواریم باتوجه به حمایت‌های مالی که در ۲ سال گذشته از شهرستان شده، در زمانبندی مشخص بتوانیم سایر واحدها را به چرخه فعالیت بازگردانیم.

وی گفت: در مجموع ۱۸۲ واحد صنعتی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین ۹۶ واحد تولیدی طرح توسعه گرفتند که درصدد حمایت از این واحدها نیز هستیم.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 33894

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/33894/۱۰۴-مصوبه-توسعه-آبادانی-شهرستان-نجف-آباد-تصویب

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir