plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۳۷۰
پس از هشدار دیروز انصارالله

پادگان نظامی در عدن هدف حمله همزمان پهپادی و موشکی

کشته و زخمی شدن ده ها فرمانده و نظامی وابسته به ائتلاف سعودی
سخنگوی نظامی انصارالله یمن اعلام کرد پادگان نظامی الجلاء در شهر عدن پایتخت مزدوران وابسته به عبد ربه منصور رئیس جمهور مستعفی یمن مورد حمله همزمان پهپاد قاصف و موشک بالستیک حوثی های یمن قرار گرفت. از سوی دیگر بامداد امروز یک پاسگاه پلیس در شهر عدن مورد حمله انتحاری یک خودرو بمب گذاری شده قرار گرفت و حداقل سه پلیس کشته شدند.
پادگان نظامی در عدن هدف حمله همزمان پهپادی و موشکی
به گزارش ایصال نیوز، شبکه خبری المصیره یمن به نقل از سخنگوی نظامی انصارالله یمن اعلام کرد پادگان نظامی الجلاء در شهر عدن پایتخت مزدوران وابسته به عبد ربه منصور رئیس جمهور مستعفی یمن مورد حمله همزمان پهپاد قاصف و موشک بالستیک حوثی های یمن قرار گرفت.
به گفته «یحیی السریع» سخنگوی ارتش انصارالله یمن، این عملیات مشترک و همزمان موشکی و پهپادی صبح امروز پنج شنبه، هنگامی انجام گرفت که نظامیان یمنی وابسته به ائتلاف عربستان در حال رژه نظامی بودند. در نتیجه این عملیات، دهها تن از فرماندهان و سربازان مزدور یمنی تحت حمایت عربستان، کشته و زخمی شوند. این هجوم مهمترین حمله طی ماههای گذشته به عدن به شمار می رود.
همچنین العربیة گزارش داد،ساعتی قبل «سرتیپ الیافعی»یکی از فرماندهان مزدوران یمنی در عدن، به وسیله یک حمله انتحاری با کمربند انفجاری کشته شد.
از سوی دیگر بامداد امروز یک پاسگاه پلیس در شهر عدن مورد حمله انتحاری یک خودرو بمبگذاری شده قرار گرفت و حداقل سه پلیس کشته شدند. حملات صبح امروز به پایگاههای نظامی در شهر یمن موجی از ترس و وحشت میان مزدوران و مقامات یمنی وابسته به ائتلاف متجاوزان ایجاد کرده است و هم اکنون وحشت و ترس در شهر عدن حکمفرماست.
گفتنی است در پی بمباران های چند روز گذشته در صنعا و استان صعده و ضالع یمن توسط جنگنده های ائتلاف متجاوزان سعودی اماراتی و کشته شدن شهروندان یمنی، روز گذشته، وزیر دفاع ارتش انصارالله یمن تهدید کرده بود که رژیم سعودی و مزدوران آنها باید منتظر ضربات منحصر به فرد و دردناک‌تر از سوی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی باشد. العاطفی گفته بود: «یگان موشکی و پهپادی ما، به نیروی بازدارنده استراتژیک در یمن تبدیل شد است و پیروزی های زیادی در عمق خاک دشمن محقق کرده است» 
انتهای پیام/* 
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما